Napló

Mindennapjaink történési, legfőképp a babásodásról. 2007 januárjától várjuk a csodát. A meddőségi kezelések sikertelenségei után a természetes gyógymódokkal próbálkoztunk. Úgy gondoljuk, a kettő együtt hozhat eredményt.

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

  • Bee001: Én rájöttem..., ha kimásolod, el lehet olvasni :-))) (2011.06.24. 10:46) Ami hasznos 2
  • Nyonyeszka: @csjudit: Szia Judit! Próbálkozom, de nem lett az igazi Talán így azért már el lehet olvasni. (2011.06.23. 09:06) Ami hasznos 2
  • csjudit: Bár még sosem kommenteltem, de elég régóta olvaslak. 38hetes kismam vagyok és nagyon hasznosnak tl... (2011.06.23. 08:04) Ami hasznos 2
  • Sinsemillia: Hú, hát ez szép eredmény! Gratulálok!! :) (2011.06.07. 13:59) Ugrabugra
  • Nyonyeszka: @Sinsemillia: Szia! Igen, 1:6662 volt. Az én koromban a lehető legjobb érték. :-) (2011.05.28. 22:52) Ugrabugra
  • Utolsó 20

Címkék

10dik hét (7) 10dik heti ultrahang (1) 11dik hét (2) 12dik hét (3) 12dik heti ultrahang (1) 13dik hét (4) 13dik heti ultrahang (1) 14dik hét (1) 15dik hét (2) 16dik hét (5) 17dik hét (3) 18dik hét (2) 19dik hét (2) 20dik hét (3) 21dik hét (1) 21 napi hormon (2) 22dik het (3) 23dik hét (1) 24dik hét (1) 25dik hét (3) 25dik heti ultrahang (1) 26dik hét (1) 27dik hét (1) 28dik hét (2) 29dik hét (2) 29dik hét ultrahang (1) 30dik hét (2) 31dik hét (1) 32dik hét (2) 33dik hét (1) 34dik hét (1) 35dik hét (1) 36dik hét (2) 37dik hét (3) 38dik hét (3) 39dik hét (1) 3 napi hormon (1) 4dik hét (4) 5dik hét (5) 5dik hét ultrahang (1) 6dik hét (6) 6dik hét ultrahang (2) 7dik hét (3) 8dik hét (6) 8dik hét ultrahang (1) 9dik hét (5) afp (2) ágynyugalom várandósság alatt (4) alhasi szurkálás várandósság alatt (1) amniocentézis (2) áramlás (1) babakocsi (3) babamozi (1) babaruha (4) babaszoba (3) babaváró (1) babaváró lista (2) baba mozgas (2) baba mozgása (1) bejelentés (1) belgyógyászati vizsgálat (1) bevérzés (3) biorezonanciás allergia vizsgálat és állapotfelmérés (1) bölcsőhalál megelőző előadás (1) ciklushossz (1) ciris (1) colonix (1) crinone (5) crl (1) csecsemő újraélesztés (1) ctg (1) cukorterheléses vizsgálat (1) dalszöveg (1) down szures (2) ekg (1) életképek (29) érzések (1) euthyrox (4) felülvizsgálat (1) flowmetria (1) fsh (3) genetikai ultrahang (2) gömbölyödés (2) gondolatok (8) györgy tea (3) hányás (1) hasmenés várandósság alatt (1) hcg (3) hematóma (3) hormonok (1) hüvelygoma (1) ideginger terápia (28) keményedés (1) kérdések válaszok (2) kert 2010 03 (1) kismama kiskönyv (1) kismama melltartó (1) klinikák (1) köldökzsinór (1) kombinalt teszt (2) korionboholy vizsgálat (1) kötelező nőgyógyászati vizsgálatok (1) középidős fájdalom (1) kultúra (7) labor (1) lélek melengető (4) lh (3) magne b6 (2) magzatvíz (1) málnalevél tea (1) mama masszázskrém (1) mama masszázsolaj (1) megjön érzés várandósság alatt (11) méhlepény (2) mom (1) mozgások (1) mozi (1) munkahely (1) nst (5) ösztrogén (1) pajzsmirigy terhesség (2) petezsák (3) pgd (1) pimafucin hüvelykúp (1) pocakfotó (19) pozitív terhessési teszt (7) progeszteron (4) prolaktin (5) pszichológus (1) pulzálás (1) rutascorbin (2) sav (1) streptococcus (1) stressz (1) szervezet ph (1) szikhólyag (3) szívhang hallgató (2) szívműködés (1) szonográfus (1) szülés (1) szülésre készítő meditáció (1) szülész nőgyógyász (1) szülés beindulása (1) terheléses cukor (1) terhesgondozás (15) terhességi keményedés (1) tsh (4) utrogestan (1) vákum (1) várandóssági tünetek (57) vargha meddőség tv műsor (1) vargha módszer (28) védőnő (6) vers (5) vérvétel (2) vitaminok várandósság alatt (2) yamato (1) zene (2) Címkefelhő

Hirtelen látogatás a Ciris-ben

2010.07.15. 15:51 - Nyonyeszka

Címkék: középidős fájdalom

Úgy tűnik középidőben vagyok. Minden hónapban egyre nagyobb indikátora ennek a fájdalom a petefészkek tájékán. Nyomó, szúró érzés, mint az első lombik tüszőérésekor és leszívás után. Na jó, annyira talán nem fáj, de az biztos, hogy hónapról hónapra jobban érzem. Nem hiszem, hogy komolyabb baj lenne, de azért nem árt utánajárni. Felhívtam hát a Cirirst és kaptam is időpontot mára. Legalább átesek azon a bizonyos ultrahangon is, ami a Varghába is hasznos lesz majd ékes bizonyítékként arra, hogy történt-e változás.

A vizsgálat során kiderült, hogy ott virít egy domináns tüsző a jobb petefészkemben, 21 mm. Szebbet álmodni sem lehetne. A méhnyálka pedig 11 mm. Ez is tökéletes. 48 órán belül megtörténik a tüszőrepedés. Hurrá! Derült az arcom, mígnem a jó doktor eszembe nem juttata, hogy az egyik petevezetőm el van záródva. De melyik is? A vizsgálat után a konzultáción ellenőrztük, és a jobb...A francba!

Az eredeti problémámra - középidőben fájdalom a petefészkek tájékán, néha enyhe hasmenéssel párosulva - a válasz: múltamban bizonyítottan létező és eltávolított endo miatt elképzelhető, hogy újra endom van. A gyulladást kizárta a doktor, mert hogy mindig csak ovu tájékán jön a fájdalom. Az is lehet, hogy csak érzékenyebben reagálok. Javasolt gyógyszert. Még az érzés jelentkezése előtt el kell kezdeni szedni paracetamol tartalmú gyógyszereket, pl. rubophent, aspirint, és szedni, amíg el nem múlik a feszítő érzés. Amúgy ugyanez vonatkozik a mensis görcsök megfékezésére is. Na, én gyógyszert biztosan nem fogok beszedni, csak ha már nagyon nem tudok együtt élni a fájdalommal. Megoldás lehetne még fogigátlót, ha épp nem akarnék gyereket. Műtétet csak abban az esetben ajánlott, ha az életminőségemet nagy mértékben rontja az érzés. Hát nem, nem rontja olyan mértékben. Szerinte arra, hogy az endo akadályozhatja a fogantatást és beágyazódást és megmaradást nincs egyértelmű bizonyíték. Na most akkor? Merthogy V. meg pont az ellenkezőjét állította. Nem egyértelműen ugyan, de azt mondta, lehet az oka a sikertelenségnek az endo. Mondjuk azt, hogy elhiszem, hogy az endonak ehhez semmi köze, mert így könnyebb optimistának maradni.

A cisztáim nincsenek sokan, említésre nem méltó méretűek. Termékenységi, fogantatási problémát nem okozhanak. Lehet, hogy a talpnyomiszka hatására tényleg elkezdtek felszívódni? Hisz Másik még anno év elején említésre méltónak titulálta őket. Elhiszem tehát azt is, hogy a kezelés segít és a ciszták szépen lassan mind eltűnnek, vagy legalábbis nem szaporodnak.

Vass doki semmiképpen sem javasolna ciszta műtétet egy esetleges következő IVF előtt. Én ugyanis Másik szavaiból anno azt vettem ki, hogy a spontán terhesség egy éve azért jöhetett létre, mert előtte nem sokkal gyilkolták ki a cisztáimat, ergo, ezek akadályozó tényezők. És ha visszatekintünk a lombikjaimra, az első előtt V. azt mondta, hogy PCO szerű a petefészkem, és bizony túlstimu lettem. A második előtt nem voltak cisztáim, és kevesebb sejt is lett, szebbek is, túlstimu sem lett és baba is volt, csak meggondolta magát. Vizont az is igaz, hogy másodszor kevesebb hormont kaptam. Sz'al elvileg, ezeknek nem volt közük a sikerhez. Tök jó, hogy egyik ezt mondja, a másik - és szószerint a Másik :-) - meg azt.

Petefészek téren tehát összegezve a dolgokat, mintha javulás történt volna.

Már csak a hormonértékeimet kell ellenőrizni. És ha már ott voltunk, be is jelentkeztem 21. napira, és megyek majd 3. napira is. Elképzelhető, hogy még a nagy Varghával való találkozás előtt. Így az eredményeimet már tudom neki is prezentálni, legyenek akármilyenek.

És ahogy ott ültünk és beszélgettünk Vass dokival, azon agyaltam, hogy micsoda kiba...ás, hogy elméletben minden tökéletes ahhoz, hogy sikerüljön, csakhogy pont ott érik a szép tüsző, ahol a petevezetőn nem megy át semmi. Hirtelen jött egy gondoltat. Ha én erre képes vagyok minden hónapban, és ráadásul érzem is (és sajnos leginkább a jobb oldalon, tehát ez az aktívabb petefészkem), akkor miért ne lehetne spontán ciklusban érett sejtet leszívni, megtermékenyíteni és visszahelyezni?

Nem tartottam magamban ezt a vad ötletet, megkérdeztem a dokitól, mit gondol erről. Először megdöbbent, majd elmesélte a statisztikai eredményeket ezzel kapcsolatban. Nem éppen bíztatóak. Beleástuk magunkat kicsit az előző lombikjaimba, ahol ugye még 26 sejtből sem lett fagyi pl. És a másodiknál a sokkal kevesebb és szebbnek tűnő sejt is szétesett végül. Mi van, ha rám rossz hatással vannak a hormonok? Merthogy fizikailag mindenképpen megviselt a stimu, akkor a sejtjeimet miért ne viselhetné meg? Mi van, ha a hormonok miatt nem tudok egészséges sejteket produkálni vagy babát megtartani. És igen, azt azért belátta a doki, hogy a hormonozás ront a méhnyálkán. Miért ne próbálhatnánk meg spontán ciklusban? Vevő volt az ötletre. Kell hozzá egy tenyésztés, és mehet a dolog, és lehet, hogy a leszívást altatás nélkül is tudja majd végezni.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyonyeszkak.blog.hu/api/trackback/id/tr262153724

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

hugic 2010.07.15. 16:56:28

teringettét! bekukucskáltam krétai élményeket olvasgatni és mit látok? tudod, nem jutottam el addig a bekezdésig, amíg felveted, h miér is ne lehetne a sejtet leszívni, majd beültetni, és épp ezen kattogott nekem is az agyam! mindenesetre nagyon örülök egy kis jó hírnek. akárhogy is, ez szép eredmény amit a kitartásodnak köszönhetsz!

Bee001 2010.07.15. 18:03:13

Szia Nyonyi! Hűűű, de izgi, micsoda módszer! Végül is, egy próbát megér!!!

Nyonyeszka 2010.07.15. 20:59:51

Köszi csajok a bíztatást! Már azt hittem lökött vagyok, hogy ilyeneket találok ki. :-) Dehát, ha adott minden hónapban egy domináns tüsző és egy szép nyálkahárya meg egy hibátlan méh, csak a petevezető szükségelteteik, akkor miért ne csaljunk egy kicsit?

hugic 2010.11.26. 09:48:46

olvasgatom a múltbéli dolgokat:
ott volt a petevezető a szeren :DDD ThnxGod (vagyis ThnxNyonyesz :D)

Aladóra 2010.12.10. 10:56:38

Szia Nyonyeszka!

Először is őszíntén gratulálok a sikerdhez,nagyon jó ilyen történeteket olvasni. Én hasonló cipőben járok, mint te jártál, csak sajnos nálunk a siker még várat magára. Szeretnék veled privát mailen kersztül beszélni ha lehetséges. Én ez idáig még soha nem regisztráltam, és nem írtam senkinek ez most az első alkalom. Úgy érzem tudnál a tanácsoddal segíteni.
Segítségedet előre is köszönöm!!
UI:
Nekem ma jött meg. A második sikertelen lombik után. Az első sima IVF,16petesejt, 2 termékenyült meg, 5naposan kaptam vissza, nem sikerült.. Második ICSI, PICSI, AHA 15sejtet leszívtak, első nap 6érett 5 megtermékenyült, második nap még 6 beérett, megszúrták 3 megtermékenyült és összesen 1 osztódótt mérvadóan amit 5. nap visszakaptam 8sejtesen. Ez volt most. Még több hormont kaptam ,mint az elsőnél és rosszabb eredményt produkáltam..:((
Nekem is van mindig spontán peteérésem, és sajnos sehol nem találnak hibát..bár ugye biztos van,hisz eltelt 2 és fél év. Nagyon el vagyok keseredve és a te spontán ciklusban történt csodád egy pici reménysugarat gyújtott.
Bocsánat, ha túl hosszúra nyúlt a levelem!
Minden Jót Nektek!
A


süti beállítások módosítása