Napló

Mindennapjaink történési, legfőképp a babásodásról. 2007 januárjától várjuk a csodát. A meddőségi kezelések sikertelenségei után a természetes gyógymódokkal próbálkoztunk. Úgy gondoljuk, a kettő együtt hozhat eredményt.

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

  • Bee001: Én rájöttem..., ha kimásolod, el lehet olvasni :-))) (2011.06.24. 10:46) Ami hasznos 2
  • Nyonyeszka: @csjudit: Szia Judit! Próbálkozom, de nem lett az igazi Talán így azért már el lehet olvasni. (2011.06.23. 09:06) Ami hasznos 2
  • csjudit: Bár még sosem kommenteltem, de elég régóta olvaslak. 38hetes kismam vagyok és nagyon hasznosnak tl... (2011.06.23. 08:04) Ami hasznos 2
  • Sinsemillia: Hú, hát ez szép eredmény! Gratulálok!! :) (2011.06.07. 13:59) Ugrabugra
  • Nyonyeszka: @Sinsemillia: Szia! Igen, 1:6662 volt. Az én koromban a lehető legjobb érték. :-) (2011.05.28. 22:52) Ugrabugra
  • Utolsó 20

Címkék

10dik hét (7) 10dik heti ultrahang (1) 11dik hét (2) 12dik hét (3) 12dik heti ultrahang (1) 13dik hét (4) 13dik heti ultrahang (1) 14dik hét (1) 15dik hét (2) 16dik hét (5) 17dik hét (3) 18dik hét (2) 19dik hét (2) 20dik hét (3) 21dik hét (1) 21 napi hormon (2) 22dik het (3) 23dik hét (1) 24dik hét (1) 25dik hét (3) 25dik heti ultrahang (1) 26dik hét (1) 27dik hét (1) 28dik hét (2) 29dik hét (2) 29dik hét ultrahang (1) 30dik hét (2) 31dik hét (1) 32dik hét (2) 33dik hét (1) 34dik hét (1) 35dik hét (1) 36dik hét (2) 37dik hét (3) 38dik hét (3) 39dik hét (1) 3 napi hormon (1) 4dik hét (4) 5dik hét (5) 5dik hét ultrahang (1) 6dik hét (6) 6dik hét ultrahang (2) 7dik hét (3) 8dik hét (6) 8dik hét ultrahang (1) 9dik hét (5) afp (2) ágynyugalom várandósság alatt (4) alhasi szurkálás várandósság alatt (1) amniocentézis (2) áramlás (1) babakocsi (3) babamozi (1) babaruha (4) babaszoba (3) babaváró (1) babaváró lista (2) baba mozgas (2) baba mozgása (1) bejelentés (1) belgyógyászati vizsgálat (1) bevérzés (3) biorezonanciás allergia vizsgálat és állapotfelmérés (1) bölcsőhalál megelőző előadás (1) ciklushossz (1) ciris (1) colonix (1) crinone (5) crl (1) csecsemő újraélesztés (1) ctg (1) cukorterheléses vizsgálat (1) dalszöveg (1) down szures (2) ekg (1) életképek (29) érzések (1) euthyrox (4) felülvizsgálat (1) flowmetria (1) fsh (3) genetikai ultrahang (2) gömbölyödés (2) gondolatok (8) györgy tea (3) hányás (1) hasmenés várandósság alatt (1) hcg (3) hematóma (3) hormonok (1) hüvelygoma (1) ideginger terápia (28) keményedés (1) kérdések válaszok (2) kert 2010 03 (1) kismama kiskönyv (1) kismama melltartó (1) klinikák (1) köldökzsinór (1) kombinalt teszt (2) korionboholy vizsgálat (1) kötelező nőgyógyászati vizsgálatok (1) középidős fájdalom (1) kultúra (7) labor (1) lélek melengető (4) lh (3) magne b6 (2) magzatvíz (1) málnalevél tea (1) mama masszázskrém (1) mama masszázsolaj (1) megjön érzés várandósság alatt (11) méhlepény (2) mom (1) mozgások (1) mozi (1) munkahely (1) nst (5) ösztrogén (1) pajzsmirigy terhesség (2) petezsák (3) pgd (1) pimafucin hüvelykúp (1) pocakfotó (19) pozitív terhessési teszt (7) progeszteron (4) prolaktin (5) pszichológus (1) pulzálás (1) rutascorbin (2) sav (1) streptococcus (1) stressz (1) szervezet ph (1) szikhólyag (3) szívhang hallgató (2) szívműködés (1) szonográfus (1) szülés (1) szülésre készítő meditáció (1) szülész nőgyógyász (1) szülés beindulása (1) terheléses cukor (1) terhesgondozás (15) terhességi keményedés (1) tsh (4) utrogestan (1) vákum (1) várandóssági tünetek (57) vargha meddőség tv műsor (1) vargha módszer (28) védőnő (6) vers (5) vérvétel (2) vitaminok várandósság alatt (2) yamato (1) zene (2) Címkefelhő

Hematológia vagy Hemofília részletesen

2010.03.13. 22:42 - Nyonyeszka

Fél1-től fél2-ig voltam hivatalos. Odaértem 1 óra 10 percre. Rutinosan sorszámot húztam a regisztrációhoz. Gyorsan szólított a gép, bejegyeztek. Külön kértem, ne a hematológiára, hanem a hemofíliára, mert múltkor is elcs...szték. Közölte a kedves hölgy, hogy el sem tudja rontani, mert benne vagyok a gépben. Felmentem, és beálltam a fenti regisztrációs sorba, illetve én alkottam egyedül a sort, a regisztrációs szobában meg senki sem volt. A váróban annál többen ücsörögtek, elég megfáradtnak és türelmetlennek tűntek. Előkerült az asszisztens, megkérdezte a nevemet mondta, bevisz a gépbe. Szuper. Ekkor megjelent a kijelzőn a 290-es szám. Az enyém a 292-es volt. Megörültem nagyon, mire a hölgy közölte, foglaljak helyet és türelem, még a délelőttiek várakoznak a sorukra. Mutattam a sorszámomat, meg a kijelzőt, értetlenkedtem. Közölte, az mindegy. Attól függ, melyik ablakban regisztrálak odalent, de nem jelent semmit.

Előszedtem hát a laptop-omat, és számoltam az amortizációt. Határidős munkám volt, a határidő meg már lejárt. Így legalább gyorsan telt az idő, mígnem 2 óra 25-kor megjelent a kijelzőn a 292-es szám. Fogtam a notebook-ot, a kabátot, a táskát és bebillegtem a rendelőbe. A doki sehol, az asszisztens üdvözölt. Lecuccoltam, laptopot kikapcsolás nélkül összecsuktam és eltettem a vadi új malaclopó táskámba. Imádom, mindent elnyel, aztán semmit sem találok benne, amikor éppen kellene. De vissza a sztorihoz. Megérkezett drága jó Nemes dokotor is, köszönt, leült, és mintha nem is hozzá érkeztem volna, valami levélfélét pötyögött a notebook-ján. Kisvártatva beviharzott két doktornő, és valami konferenciáról magyaráztak. Hogy ők is mennének, vagy nem ők, vagy valaki más. És kitől kell engedély, meg ki kit helyettesít és meddig, és ki nem dolgozik akkor majd egy hónapig, és egyáltalán mik az időpontok. Nem, nem Brüsszel, Buanos Aires, de lehet Brüsszel is. Nemes nézegetett valami papírt, nagy nehezen kiszúrta az időpontokat. Újra végigszaladták a mondókáikkal az előző köröket, mintha ott sem lennék. Szinte leültek az ölemebe, mintha láthatatlanná tévő köpenyt húztam volna magamra, és szabad lenne a szék. 2 óra 35 perc volt, mire sikerült mindent tisztázni és tízszer átbeszélni. A két dokinő amilyen lendülettel beszáguldott, úgy távozott is. Időközben elővettem én is újra a laptop-om, kicsit csinosítgattam még a számokon és kihasználva az időt kikapcsoltam. Nem kellett volna még.

Az asszisztens közben eltűnt, Nemes meg amúgy is lesz..rta, hogy ott ülök, és befejezte az elektronikus levelet, amin már akkor is dolgozott éppen, amikor a kolleginák berobogtak Buanos Aires ügyben. 2 óra 40 perckor megjelent az asszisztens. Nemes nyugtázta, hogy végre, akkor ő most diktál. Előtte még elküldte az üzenetet, amit írt. Diktálás kezdődött, eljutotottunk a Szülészeti -ig. Megcsörrent a telefon. A jó doki mondta "Jó napot! Dehogy zavar. Úgyis olyan ritkán hallom a hangját!". Ezen a ponton már készültem megkérdezni, hogy mégis milyen jogon szórakozik ő az én időmmel. Mit gondol, itt rajta kívül más nem lehet fontos? Aztán végül úgy döntöttem, úgysem jövök ide többet, és inkább csak mosolyogtam az egész idióta helyzeten. 2 óra 45 perckor Nemes lediktálta az asszisztensnek:

"Szülészeti anamnézisből 2 ízben sikertelen IVF , I.grav. 2009 május s 10 missed ab., és II.grav. 2009 s 6 sp ab emelendő ki. Családi és korábbi egyéni anamnézise fiatalkori thromboembóliás epizódot nem tartalmaz. Elvégzett vizsgálatainkkal familiáris thrombophilia, antiphospholipid szindróma, systemás autoimmun folyamat fenállása nem volt igazolható. VIII F:C a norm. tartományban.További rutin és immunológiai laboratóruimi paramétereiben említendő eltérés nem volt."

A papírt kinyomtatták, mondták, írjam alá. Tollat nem adtak, eltűnt. Mint utóbb kiderült a konferenciás dokinők lenyúlták kiviharzás közben. Az asszitens utánament és visszahozta, a kezembe nyomta, én meg szignóztam.

2 óra 53 perckor megkérdeztem a dokit, hogy amit itt aláírok, mit jelent emberi nyelven. Nagyon kedvesen elmagyarázta, hogy semmit. Pontosabban, semmi bajom. Akkor jó, mehetek, viszonlátás.

Pontosan 30 percet töltöttem a rendelőben és 70-et bejelentkezéssel meg várakozással. A rám szánt idő ebből 5-7- perc volt. Miért nem lehett ezt kipostázni?! Ha meg már odahívják az embert miért viselkednek vele úgy, mintha nem is lenne ott? Mi jogosítja fel őket arra, hogy várakoztassák a pácienst? Biztos vagyok benne, hogy a többi betegnél is hasonló forgatókönyv zajlik. Ezért van bent mindenki fél órát, és ezért várakoznak türelmüket veszítve a délelőttiek fél2-kor még a hemofília előtt. Tiszteletlenség, és felsőbbrendűséget sugárzó viselkedés. Hiába az új, szép, modern technikával felszerelt épület. A benne dolgozók még a szocializmusból maradtak ott. Szemléletük még a jól bevésett "Érezze magát megtisztelve a páciens, hogy egyáltalán foglalkozunk vele!"

Sajnos a magyar egészségügynek csak egy full agymosás segítene, amivel beleivódik a fejekbe, hogy a páciens fizető vendég az intézményben. Mikor fognak a magyar eü-ben a betegre úgy tekinteni, mint ügyfélre, aki szolgáltatást kap, és fizet is érte. Mert fizet, hisz a kórházak és rendelők kőkeményen beszedik a pénzt a tb-től minden egyes vizitért. Egy magánitézményben egy hasonló jelent elképzelhetetlen lenne, mert úgy hagyná ott a beteg az orvost, ha ezt művelné vele, mint eb a sz..rát. Nem hogy még fizessen is érte.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyonyeszkak.blog.hu/api/trackback/id/tr481837770

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása