Napló

Mindennapjaink történési, legfőképp a babásodásról. 2007 januárjától várjuk a csodát. A meddőségi kezelések sikertelenségei után a természetes gyógymódokkal próbálkoztunk. Úgy gondoljuk, a kettő együtt hozhat eredményt.

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

  • Bee001: Én rájöttem..., ha kimásolod, el lehet olvasni :-))) (2011.06.24. 10:46) Ami hasznos 2
  • Nyonyeszka: @csjudit: Szia Judit! Próbálkozom, de nem lett az igazi Talán így azért már el lehet olvasni. (2011.06.23. 09:06) Ami hasznos 2
  • csjudit: Bár még sosem kommenteltem, de elég régóta olvaslak. 38hetes kismam vagyok és nagyon hasznosnak tl... (2011.06.23. 08:04) Ami hasznos 2
  • Sinsemillia: Hú, hát ez szép eredmény! Gratulálok!! :) (2011.06.07. 13:59) Ugrabugra
  • Nyonyeszka: @Sinsemillia: Szia! Igen, 1:6662 volt. Az én koromban a lehető legjobb érték. :-) (2011.05.28. 22:52) Ugrabugra
  • Utolsó 20

Címkék

10dik hét (7) 10dik heti ultrahang (1) 11dik hét (2) 12dik hét (3) 12dik heti ultrahang (1) 13dik hét (4) 13dik heti ultrahang (1) 14dik hét (1) 15dik hét (2) 16dik hét (5) 17dik hét (3) 18dik hét (2) 19dik hét (2) 20dik hét (3) 21dik hét (1) 21 napi hormon (2) 22dik het (3) 23dik hét (1) 24dik hét (1) 25dik hét (3) 25dik heti ultrahang (1) 26dik hét (1) 27dik hét (1) 28dik hét (2) 29dik hét (2) 29dik hét ultrahang (1) 30dik hét (2) 31dik hét (1) 32dik hét (2) 33dik hét (1) 34dik hét (1) 35dik hét (1) 36dik hét (2) 37dik hét (3) 38dik hét (3) 39dik hét (1) 3 napi hormon (1) 4dik hét (4) 5dik hét (5) 5dik hét ultrahang (1) 6dik hét (6) 6dik hét ultrahang (2) 7dik hét (3) 8dik hét (6) 8dik hét ultrahang (1) 9dik hét (5) afp (2) ágynyugalom várandósság alatt (4) alhasi szurkálás várandósság alatt (1) amniocentézis (2) áramlás (1) babakocsi (3) babamozi (1) babaruha (4) babaszoba (3) babaváró (1) babaváró lista (2) baba mozgas (2) baba mozgása (1) bejelentés (1) belgyógyászati vizsgálat (1) bevérzés (3) biorezonanciás allergia vizsgálat és állapotfelmérés (1) bölcsőhalál megelőző előadás (1) ciklushossz (1) ciris (1) colonix (1) crinone (5) crl (1) csecsemő újraélesztés (1) ctg (1) cukorterheléses vizsgálat (1) dalszöveg (1) down szures (2) ekg (1) életképek (29) érzések (1) euthyrox (4) felülvizsgálat (1) flowmetria (1) fsh (3) genetikai ultrahang (2) gömbölyödés (2) gondolatok (8) györgy tea (3) hányás (1) hasmenés várandósság alatt (1) hcg (3) hematóma (3) hormonok (1) hüvelygoma (1) ideginger terápia (28) keményedés (1) kérdések válaszok (2) kert 2010 03 (1) kismama kiskönyv (1) kismama melltartó (1) klinikák (1) köldökzsinór (1) kombinalt teszt (2) korionboholy vizsgálat (1) kötelező nőgyógyászati vizsgálatok (1) középidős fájdalom (1) kultúra (7) labor (1) lélek melengető (4) lh (3) magne b6 (2) magzatvíz (1) málnalevél tea (1) mama masszázskrém (1) mama masszázsolaj (1) megjön érzés várandósság alatt (11) méhlepény (2) mom (1) mozgások (1) mozi (1) munkahely (1) nst (5) ösztrogén (1) pajzsmirigy terhesség (2) petezsák (3) pgd (1) pimafucin hüvelykúp (1) pocakfotó (19) pozitív terhessési teszt (7) progeszteron (4) prolaktin (5) pszichológus (1) pulzálás (1) rutascorbin (2) sav (1) streptococcus (1) stressz (1) szervezet ph (1) szikhólyag (3) szívhang hallgató (2) szívműködés (1) szonográfus (1) szülés (1) szülésre készítő meditáció (1) szülész nőgyógyász (1) szülés beindulása (1) terheléses cukor (1) terhesgondozás (15) terhességi keményedés (1) tsh (4) utrogestan (1) vákum (1) várandóssági tünetek (57) vargha meddőség tv műsor (1) vargha módszer (28) védőnő (6) vers (5) vérvétel (2) vitaminok várandósság alatt (2) yamato (1) zene (2) Címkefelhő

Egy hét csoda az élet

2009.09.07. 21:00 - Nyonyeszka

Már-már elhittem, hogy képes vagyok spontán babásodni, gond nélkül kihordani és megszülni, erre jön ez a mai nap.

Nagyon sokat gondolkodtunk azon, hogy most ugyan mitől sikerült? A húsmentes táplálkozás tényleg lúgosította a szervezetemet? A fogyás, pontosabban a kalória számolgatás? A futás eseleg vérbőséget okozva a női területen is elősegítette a peteérést és a beágyazódást? Az autogén tréning során szugerált tökéletesen működő petefészek és méhnyálka úgy működött, ahogy annak lennie kell? Az esti kupica vörösborok? Atti vitaminbombái? Az endometriózis műtét egyszerűen mindent helyre tett, csak nem kellett volna úgy elkapkodni utána a követlező lombikot? A lombikot, amiben minden mesterséges volt, és emiatt tolta el az amúgy jól működő dolgokat? Ezekre a kérdésekre nem találtuk a választ, de az biztos, hogy én elhittem, hogy ezúttal egy problémamentes csodaszép várandósságnak nézek elébe, egy klassz szüléssel - amennyiben ezt lehet így jellemezni - és a végeredmény májusban egy bőgőmasina, kakazsák, nyálgép kis csoda, akinek a neve Mütyürke volt. Hogy én leszek a világ legszebb és legboldogabb kismamája, és jöjjön az a róka számtalan más komájával együtt, kit érdekel?

Sohasem felejtem el, amikor a Plitvicei tavaktól a szállásra érvén felfedeztem egy barnás foltocskát a betétemben. Majd másnap egy ugyanilyet, és az azt követő napon, amikor a Nin-ben a tengerparton a szexi bikinimben lenéztem a hasamra, és csak ennyit mondtam Attinak:"Bogyó, én bekaptam a legyet:-)". Jót nevettünk rajta. Akkor még nem is hittem el, félig vicc volt ez. (És akkor még azt sem tudtam, hogy az ugyanilyen barnás pöttyök később nagy szomorúságot fognak okozni.)

Nos, ez ma mind-mind feledésbe merülhet, mert úgy tűnik számunkra valóban egy hét boldogság, és egy hét csoda az élet. Kora délután kezdtem azt érezni, hogy "mindjártmegjön", de ez nem az a lájtos fajta érzés volt, ami már két hete nem hagy nyugodni, hanem az az erős, igazi. Attinak már nem is mertem mondani, így tesómat hívtam kétsébeesésemben. Szegénykém, mit is tudott volna mondani? Próbált vígasztalni, nyugtatni, majd jött a nagy ötlet, miért nem hívom a nőgyógyászt, ő biztosan tudja, ez normális-e így. És valóban, ki tudná jobban? Hívtam, de persze nem vette fel. Gondoltam, várom a visszahívást, mert mindig visszahív. Elmentem mosdóba, és két apró barna pötty virított a betétemben. Remegni kezdtem és sírni. Felhívtam a Ciris-t, hogy van-e most ott valaki, aki meg tud vizsgálni. A hasam egyre jobban fájt. Mire odaértünk a két kis pötty már egy nagy pacává változott. A doktor megvizsgált, és terhességre utaló jeleket nem látott, de azt mondta, ez még lehet is 5.4 terhességnél, így ne adjuk fel, azért nem is bíztatott különösebben semmi jóval. Kérte, hogy teszteljek egyet. Mondtam, otthon van tesztem, megcsinálom, és telefonálok. Úton a munkahely felé eldöntöttük, hogy nem adjuk fel, amíg egyértelmű nem lesz. Az egyértelem pedig a menstruáció. Mire visszaértünk, már véreztem. Tudtam, itt a vége ennek a fejezetnek és ennek a boldogságnak. Azóta is csak sírni tudok.

Most is nagyon sok kérdés kavarog a fejünkben, és most is az, hogy mitől? Mitől ment el  a babánk? A cola? A kupica bor egyik este? A húsevés vagy a kevés hús evés? Vagy mert kellett volna még valami vitamin? És miért adott nekünk a sors spontán babát, ha aztán elvette? Miért kellett ismét egy ekkora pofára esés? Elég lett volna az is, ha csak szimplán megjön, búslakodok két napig és aztán megy minden tovább vidáman, vagy látszatvidáman. Ki tudja ezt már eldönteni?! De nem, még egyet zuhannunk kellett, mert nem vagyunk már így is elég mélyen. A májusi műtét után még be sem forrtak a sebeink, most ismét leforráztak minket. Hát mégsem vagyok szupernő, aki képes megfoganni, befogadni, kihordani, megszülni és felnevelni. Semmi sem vagyok. Ismét megsemmisültem. Már megint csak egy genetikai hulladék vagyok, aki arra sem képes, hogy megtartson egy babát. Képes vagyok háztartást vezetni, karriert építeni, 2 hónap alatt 9 kilót fogyni, jól főzni és sütni, szeretni és szeretve lenni, okosakat mondani vagy tök szőkének lenni, de nem vagyok képes babásodni. Hát nem ez lenne egy nő lényege? A többi csak sallang, attól csak vonzóbb leszel vagy sem, de nem leszel anya.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyonyeszkak.blog.hu/api/trackback/id/tr761366877

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Szorka 2009.09.16. 23:04:22

Kedves Nyonyeszka!

Ahogy olvastam a soraid, sok esetben, mintha az én szavaim lettek volna. Olykor meg is könnyeztem, annyira átéreztem, amiket írtál. Amikor írtad, hogy elmentetek a 3. házassági évfordulótokon vacsizni... mi ma ünnepeltük a mi 3. házasságinkat, és mi is elmentünk vacsizni... :-)
Mi (is) lombikban vagyunk. Az elsőben. Ma tudtam meg, hogy a hétfőn leszívott 14 petesejtből, amiből 9 megtermékenyült, mindegyik osztódott, de egy sem szabályosan. Olvastam, hogy a Tieitek sem osztódott olyan jól, így megint csak a hasonlóságot láttam kettőnk esetében. Holnapra megmondják, hogy lett-e valamelyikből .. valaki...és ha igen, azt délután vissza is kapom. Ezt nem is nagyon értettem... ma még az sem biztos, hogy egyáltalán épek-e, holnap meg már be is ültetik?..
Mindegy, bocsáss meg, ha untatlak... hiszen Te már biztosan el is felejtetted a megpróbáltatásaidat, ami így is van rendjén... én is hihetetlenül boldog lennék, ha végül spontán jönne össze. Én két lezárt petevezető ellenére is végig bíztam, és bízok is a spontánban. Vigyázz nagyon Magadra, szorítok, ismeretlenül is!!

Nyonyeszka 2009.09.17. 09:47:46

Szia Szorka!

Örülök, hogy írtál. Hát van, aki olvassa a blogomat. :-) Legalábbis 4 emberről biztosan tudok. :-)

Nem untatsz egyáltalán, hiszen életem nagy részét mostmár majdnem 3 éve a babásodás tölti ki, így elég sokat foglalkozom a témával. Sajnos a megpróbáltatásokat nem lehet elfelejteni. A szomorúság, a csalódottság és a reményvesztettség érzése mindig elhalványul egy idő után, és helyébe lép az öröm, a remény és az új lendület, de amin keresztül megyünk, az örökre megmarad. Egy idő után talán majd másképp látjuk.

Ha hétfőn volt a leszívás és ma kapod vissza a babákat, akkor ez 3. napi beültetés. Nem vagyok szaki, csak azt tudom, ami a Ciris-ben szokásos protokol volt. Attól, hogy nem szépen osztódnak, még simán lehet belőlük baba. A C-ben is 3. ill. 5. napi beültetések voltak az osztódástól függően. Ha fragmentáltak (nem szépen osztódók) voltak a sejtek, és nem tűnt elégségesnek a számuk, akkor a 3. napon ültették vissza, mert a természetes környezetben jó eséllyel lehet számítani a továbbosztódásra, és beágyazódásra. (az első lombikomnál 12-en voltunk, ebből talán 9-nek 3. és 3-nak 5. napi beülti volt; az összes 3. naposnak emelkedett hcg-je volt 2 hét múlva). Ha sok sejt volt és/vagy nagyon szépek, akkor vártak az 5. napig, azon az elven, hogy addig kiderül, melyek a legszívósabbak és ezek kerülnek beültetésre.

Drukkolok nektek nagyon és ha oszthatom az észt: igyál sok vizet, egyél sok fehérjét és jó minőségű ételeket. Sétálj sokat, legyél friss levegőn. És szerintem nem kell végigfeküdni a 2 hetet (persze, ha az orvos ezt nem mondja). Az első lombiknál feküdtem és nem sikerült. A másodiknál muskátlikat ültettem már a beülti napján, sétáltam, laza házimunka is volt, szóval aktívan teltek a napok, és először 2 kicsi is megkapaszkodott.

Na, mostmár én sem szaporítom a szót és a kéretlen szavakat. Megy Nektek a drukk és csak ügyesen!

hugic 2009.09.22. 12:17:15

Nem születtem varázslónak,
csodát tenni nem tudok,
És azt hiszem, már észrevetted,
a jótündér sem én vagyok.
De ha eltűnne az arcodról
az a sötét szomorúság,
Úgy érezném, vannak még csodák.

Mit tehetnék érted,
hogy elűzzem a bánatod,
Hogy a lelked mélyén megtörjem
a gonosz varázslatot?

Mit tehetnék érted,
hogy a szívedben öröm legyen?
Mit tehetnék, áruld el nekem!

Nincsen varázspálcám,
mellyel bármit eltüntethetek,
És annyi minden van jelen,
amit megszüntetni nem lehet.
De ha eltűnne az arcodról
ez a sötét szomorúság,
Úgy érezném, vannak még csodák.

Mit tehetnék érted,
hogy elűzzem a bánatod,
Hogy a lelked mélyén megtörjem
a gonosz varázslatot?

Mit tehetnék érted,
hogy a szívedben öröm legyen?
Mit tehetnék, áruld el nekem!

hugic 2009.09.22. 12:23:38

Ezt a genetikai hulladékot felejtsd már el lécci! Eláruljam Ki vagy?
Csodás: feleség, lány, testvér, nő, háziasszony. Kerianyuk legjobbika, konyhatündérek gyöngye, kertészek ásza. MunkaHőse, legjobb lelkitárs, leghatékonyabb segítség a bajban, barát/nő és nagy NŐ. És remélhetőleg nemsokára anya! Mert: szerintem a spontán babásodással megint egy lépéssel közeleb kerültél ehhez!
És szeretünk! Marci is itt sikítozik mellettem, hogy Ő is, Ő is nagyon ceret :-)
Millió puszi!


süti beállítások módosítása