Napló

Mindennapjaink történési, legfőképp a babásodásról. 2007 januárjától várjuk a csodát. A meddőségi kezelések sikertelenségei után a természetes gyógymódokkal próbálkoztunk. Úgy gondoljuk, a kettő együtt hozhat eredményt.

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

  • Bee001: Én rájöttem..., ha kimásolod, el lehet olvasni :-))) (2011.06.24. 10:46) Ami hasznos 2
  • Nyonyeszka: @csjudit: Szia Judit! Próbálkozom, de nem lett az igazi Talán így azért már el lehet olvasni. (2011.06.23. 09:06) Ami hasznos 2
  • csjudit: Bár még sosem kommenteltem, de elég régóta olvaslak. 38hetes kismam vagyok és nagyon hasznosnak tl... (2011.06.23. 08:04) Ami hasznos 2
  • Sinsemillia: Hú, hát ez szép eredmény! Gratulálok!! :) (2011.06.07. 13:59) Ugrabugra
  • Nyonyeszka: @Sinsemillia: Szia! Igen, 1:6662 volt. Az én koromban a lehető legjobb érték. :-) (2011.05.28. 22:52) Ugrabugra
  • Utolsó 20

Címkék

10dik hét (7) 10dik heti ultrahang (1) 11dik hét (2) 12dik hét (3) 12dik heti ultrahang (1) 13dik hét (4) 13dik heti ultrahang (1) 14dik hét (1) 15dik hét (2) 16dik hét (5) 17dik hét (3) 18dik hét (2) 19dik hét (2) 20dik hét (3) 21dik hét (1) 21 napi hormon (2) 22dik het (3) 23dik hét (1) 24dik hét (1) 25dik hét (3) 25dik heti ultrahang (1) 26dik hét (1) 27dik hét (1) 28dik hét (2) 29dik hét (2) 29dik hét ultrahang (1) 30dik hét (2) 31dik hét (1) 32dik hét (2) 33dik hét (1) 34dik hét (1) 35dik hét (1) 36dik hét (2) 37dik hét (3) 38dik hét (3) 39dik hét (1) 3 napi hormon (1) 4dik hét (4) 5dik hét (5) 5dik hét ultrahang (1) 6dik hét (6) 6dik hét ultrahang (2) 7dik hét (3) 8dik hét (6) 8dik hét ultrahang (1) 9dik hét (5) afp (2) ágynyugalom várandósság alatt (4) alhasi szurkálás várandósság alatt (1) amniocentézis (2) áramlás (1) babakocsi (3) babamozi (1) babaruha (4) babaszoba (3) babaváró (1) babaváró lista (2) baba mozgas (2) baba mozgása (1) bejelentés (1) belgyógyászati vizsgálat (1) bevérzés (3) biorezonanciás allergia vizsgálat és állapotfelmérés (1) bölcsőhalál megelőző előadás (1) ciklushossz (1) ciris (1) colonix (1) crinone (5) crl (1) csecsemő újraélesztés (1) ctg (1) cukorterheléses vizsgálat (1) dalszöveg (1) down szures (2) ekg (1) életképek (29) érzések (1) euthyrox (4) felülvizsgálat (1) flowmetria (1) fsh (3) genetikai ultrahang (2) gömbölyödés (2) gondolatok (8) györgy tea (3) hányás (1) hasmenés várandósság alatt (1) hcg (3) hematóma (3) hormonok (1) hüvelygoma (1) ideginger terápia (28) keményedés (1) kérdések válaszok (2) kert 2010 03 (1) kismama kiskönyv (1) kismama melltartó (1) klinikák (1) köldökzsinór (1) kombinalt teszt (2) korionboholy vizsgálat (1) kötelező nőgyógyászati vizsgálatok (1) középidős fájdalom (1) kultúra (7) labor (1) lélek melengető (4) lh (3) magne b6 (2) magzatvíz (1) málnalevél tea (1) mama masszázskrém (1) mama masszázsolaj (1) megjön érzés várandósság alatt (11) méhlepény (2) mom (1) mozgások (1) mozi (1) munkahely (1) nst (5) ösztrogén (1) pajzsmirigy terhesség (2) petezsák (3) pgd (1) pimafucin hüvelykúp (1) pocakfotó (19) pozitív terhessési teszt (7) progeszteron (4) prolaktin (5) pszichológus (1) pulzálás (1) rutascorbin (2) sav (1) streptococcus (1) stressz (1) szervezet ph (1) szikhólyag (3) szívhang hallgató (2) szívműködés (1) szonográfus (1) szülés (1) szülésre készítő meditáció (1) szülész nőgyógyász (1) szülés beindulása (1) terheléses cukor (1) terhesgondozás (15) terhességi keményedés (1) tsh (4) utrogestan (1) vákum (1) várandóssági tünetek (57) vargha meddőség tv műsor (1) vargha módszer (28) védőnő (6) vers (5) vérvétel (2) vitaminok várandósság alatt (2) yamato (1) zene (2) Címkefelhő

4. Pre lombik - remény, félelmek, kétségek, hezitálás

2009.01.19. 21:00 - Nyonyeszka

2008/10/28, Babanet bejegyzés

"(...) most pihenünk egy kicsit, mert a legutóbbi sikertelen inszem nagyon elkeserített és már nem akarok több ilyet, a lombik viszont, ha most kezdenénk, pont Karácsonyra jönne ki és ezt sem akarjuk. Most próbálok megszabadulni attól a 6 kilótól, ami az első és a második próbálkozás alatt felszaladt. Szeretnék elmenni valami jó kis szaunázós, pihenős hétvégére és élvezni az életet. Azután a következő mensinél elkezdeném szedni a fogigátlót, hogy januárban lombikozhassunk."

2008/10/29, Babanet bejegyzés

"Kitűztem célul a fogyást, hogy újra beleférjek kényelmesen a ruháimba, most erre összpontosítok és a munkámra:-)"

2008/10/31, Babanet bejegyzés

"(...) nagyon változó hangulatban telnek a napjaim mostanában. Miután megtudtam, hogy a 2. inszem sem sikerült olyan 5 napig sírva fakadtam a legváratlanabb pillanatokban, mostanra kezdek jobban lenni, de eléggé ingerült és változékony vagyok, sajnos. Valahogy az idő is nagyon szalad és már így sem vagyok túl fiatal az első babához, bár Verczkey doktor mindig azt mondja, hogy "gyerek" vagyok még, nem kell aggódnom  
"

2008/11/03, Babanet bejegyzés

"A fogigátló már betárazva és ha megjön, elkezdem szedni, hogy januárban lombikozhassunk.

Sajnos a fogyással nem jól állok, gyakorlatilag 1 kiló sem ment le  Az a legszörnyűbb, hogy a gondolataim elterelése céljából, nagyon sokszor főzök és jól....és persze enni is imádok. Azért még próbálkozom, bár mozogni is lusta vagyok."

2008/11/07, Babanet bejegyzés

"(...)... úgy hallottam, bizonyos tornákkal is rá lehet segíteni, ha már türelmetlen vagy. Ilyen az Aviva és talán az Arwen torna is, de nem tudok ezekről sokat. Megvettem az Aviva könyvet és néhány gyakorlatot próbálok csinálgatni, de nem vagyok szakija a módszernek."

2008/11/13, Babanet bejegyzés

"Jut eszembe, én is kaptam ám egy pillangót még pénteken. Az én kishúgom tudja, hogy itt fórumozok és néha beleolvas, hogy meggyőződjön arról, hogy nem csak mutatom, hogy jól vagyok, hanem valóban jól is vagyok  pénteken is olvasta a fórumot és este átjött (ikerházban lakunk) hozzám egy függönyre csíptethető pillangóval, mondván, hogy ő olvasta valahol, hogy ez odavonzza a gólyát. Persze, egyből rájöttem, hogy ezen a fórumon olvasta az infót  Amúgy, lehet ebben a pillangó dologban valami, mert ő ezt a csipeszt egy virággal kapta ajándékba és kitűzte otthon és szinte azonnal babás lett, ahogy elkezdtek próbálkozni, most van a 6. hónapban."

"Sajnos én még mindig nem fogytam egy grammot sem, de vásároltam a hétvégén, így mostmár van kényelmes ruhám. Egész jól sikerült a shoppingolás, kicsit fel is dobódtam Tőle."

2008/11/16, Babanet bejegyzés

"Nálunk nincs semmi különös, (...). (...). Nagyon távolinak tűnik még a január, amikor a lombikunk lesz...Állandóan le kell magam foglalnom valamivel, különben csak agyalok a dolgokon és nem értem, miért én, miért mi? vagy egyszerűen csak búnak eresztem a fejem. Ennek meg semmi értelme, így inkább folyton csinálok valamit."

2008/11/17, Babanet bejegyzés

"Beszéltem ma Vereczkei dokival, mert jövő héten valószínű megjön a mensim. Még anno a 2. inszem előtt felírattam a fogigátlót is, arra az esetre, ha lombik mellett döntöttünk volna, így azt el is kezdem hamarosan szedni, közben elmegyünk még egy konzultációra és lassan, de nagyon lassan eljön a lombik ideje is."

2008/11/25, Babanet bejegyzés

"Nálunk az a történés, hogy menetrendszerűen megérkezett a mensim és tegnap elkezdtem szedni a fogigátlót. Jövőhéten megyek UH-ra és úgy sejtem, valamikor január elején, közepén lesz a lombik."

Közben a novemberi utolsó hétvégén a Karos Spa-ban Adventeztünk és nagyon-nagyon-nagyon jól éreztük magunkat. Fürdő, szauna, pihenés, forralt bor, süt gesztenye. Kell ennél több? ....már csak egy baba...

2008/12/04, Babanet bejegyzés

"Voltunk tegnap a Ciris-ben és megkaptam a szuri és tabletta adagomat. Hát...kissé megijedtem, amikor megláttam a mennyiséget. A fogigátlót nekem is 28 napig kell szednem, azaz még dec 22-ig. Mától szedek valamiféle hormont pajzsmirigyre..nem tudom, meddig. 17-től szúrom a Suprefact-ot előreláthatólag jan 4-ig, ez azért fura, mert akkor még szedem a fogigátlót is. Na mindegy, biztosan tudják, mit csinálnak. Aztán 27-től a szteroid tabletta(Prednisolon), és 29-től a Puregon injekció megintcsak jan 4-ig, egyelőre. 29-én vérvétel lesz, 5-én UH. Valószínű 7-én Ovitrell szúrás és 9-én leszívás. 12-én pedig beültetés. 

Azért, kicsit tényleg be vagyok tojva ettől a hormon mennyiségtől..dehát sokan túlélték már, ugye?  Be kellet jegyezni a naptáramba, hogy melyik nap miből mennyit és mikor kell szúrni vagy beszedni, annyira összezavarodtam.  
"

2008/12/09, Babanet bejegyzés

"(...) nincs semmi történés. Szedem a pajzsmirigy tablettát reggel, a fogigátlót meg este. Állandóan hányingerem van, de már hozzászoktam."

2008/12/11, Babanet bejegyzés

"(...) az évvége is elérkezett, ami nálam mindig sok munkát jelent. Ilyenkor belevetem magam a számokba és nap végére csak bambulok kifelé a fejemből és csak számokat látok magam előtt a szemem meg kifolyik és két értelmes mondatot nem tudok kinyögni, ja és tele a fejem mindenfélével.

Holnap lesz a céges karácsonyi partink és majdnem úgy alakult, hogy nem tudok menni, mert tegnap becsípődött egy ideg vagy valami a hátamban és a legtöbb mozdulatra annyira fájt, hogy könnyek szöktek a szemembe. Elmentem reumatológiára, gondoltam, adnak valami tuti szurit, amitől a fájdalom elmúlik. Na oda bekerülni sem volt egyszerű, mert mindenhová beutaló kell meg időpont. Szóval először elküldtek a belgyógyászatra, de oda is úgy kellett bekuncsorogni magam. A belgyógyász elküldött a reumatológushoz, mivel meghallgatott és úgy vélte, ez nem tüdőgyuszi. Reumatológus néni meg azt mondta, ez nem biztos, hogy hozzá tartozik, elküldött EKG-ra, kardiológushoz, laborba és gégészhez. Na ebből az EKG-t még megcsináltam, de akkor ugye már vagy negyedszer kellett levenni a pulcsimat, ami nem kis fájdalommal járt és miközben a kardiológusra várakoztam már vagy 1,5 órája, eldöntöttem, hogy nem bohóckodok itt tovább, elmegyek, csakhogy a papírjaim bent voltak. Na, bekopogtam, hogy adják ki a papírokat, mert én bizony nem tudok itt tovább várnia és különben is tudom, hogy nincs baj a szívemmel. Nem engedtek el, hanem beszólítottak. A kardiológus persze nem értette, mit keresek ott, mert, hogy a ketyegőm tökéletes. Azért biztos, ami tuti, ő is levetette a pulcsimat és meghallgatott sztetoszkóppal. Közölte, nem hozzá tartozik a bajom, menjek tovább. A laborra meg a gégészetre is időpontot kellett kérni, és itt besokalltam, főleg, mert éreztem, hogy a problémám valóban nem onann ered. Egyszerű becsípődés vagy húzódás. Kell egy szuri, amitől elmúlik a fájdalom és visziláti. Na szóval, nem megyek már laborba meg gégészetre. A fájdalom meg mára csillapodott, úgyhogy partira is tudok menni.  Ja, és kaptam egy tonna papírt, mert mindenhol külön-külön felvették az adataimat, beleértve az összes volt műtétetemet és kórtörténetemet, meg mindenhol adtak egy papírt, amin fel volt tüntetve, hogy mennyibe fáj ez a TB-nek. Legalább tudja az ember, hogy mennyit használ el a befizetettből. Na, ez volt az idei találkozásom a magyar egészségüggyel, ezt is letudtam.

Fogyás téma jegelve, kb. pár napja falási rohamaim vannak és persze 2 hónap diéta és kemény torna 1 grammot nem nyomott le rólam, így elkedvetlenedtem és már nem érdekel, de majd lassan összeszedem magam. Csak nehogy késő legyen. Borzasztó rosszul reagál a szervezetem ilyen szempontból ezekre a hormon készítményekre, amit az inszemhez meg a lombikhoz kapok...és már nincs sok időm tornázni.... "
"Nekem ez a lombik előtti fogamzásgátlós időszak tűnik a leghosszabnak. Lassan vánszorog az idő."
 

2008/12/15, Babanet bejegyzés

"Én még csak a pajzsmirigy gyógyszert szedem meg a fogamzásgátlót. Holnapután kezdődik a Suprefact szuri. Lányok, az inzulinos fecskendőn a 0,5 ml az az 5-ös jelzés, ugye? Holnap fel is hívom a Ciris-t, nehogy kevés vagy sok legyen. "

2008/12/16, Babanet bejegyzés

"(...) azt hiszem, én még nem vagyok kész erre az egészre. Most, így az utolsó pillanatban, azt hiszem, visszatáncolok a lombiktól. Túlságosan bizonytalan vagyok és túl sok a félelmem."

2008/12/17, Babanet bejegyzés

"Nagyon-nagyon szépen köszönöm a bíztató szavakat. Hihetetlenül sokat jelent Nekem és kicsit el is szégyelltem magam. (a fórumozó lányoknak írtam). Sokat gondolkodtam és nagyon megijedtem, borzasztóan...telis tele voltam félelmekkel, mindenfélékkel, amiket valószínűleg Ti is mindannyian nagyon jól ismertek. Ma reggel kellett az első Suprefact-ot beadni és végül beszúrtuk, szóval maradok veletek, végigcsinálom és szurkolok Nektek is!

Már egy hónap sem kell, hogy elteljen, és Velem lesznek a babáink."

2008/12/28, Babanet bejegyzés

"Remélem, mindenkinél jól teltek a karácsonyi napok! Mi rengeteget ettünk és pihentünk, olyan sokat, hogy már ettől vagyok fáradt. 

Jó is lesz már holnap dogozni egy kicsit, és persze reggel vérvétellel kezdünk, na meg kezdődik a Puregon szúrás is."

2008/12/28, Babanet bejegyzés

"Igazából nálam most minden okés. Mióta abbahagytam a tornázást és elkezdtem enni (de nem kis mennyiséget) még fogytam is  A hormonoknak sincs semmilyen hatásuk, nincs egész napos hányinger, stb., és a mensim is pontosan jelentkezett és nem is olyan fájdalmas, mint az eddigiek voltak. Szóval, jól vagyok és bízva ezekben a pozitív fejleményekben már sokkal bátrabban megyek a lombik elé. Úgy látszik, most a szervezetem jól viseli a terhelést."

2009/01/03 Levél a csajoknak

"(...)

(...), leálltam a fogyóval így az ünnepekre, nem gyengén tömtem magamba mindenféle kaját és nem híztam, sőt… Se torna, se odafigyelés a kajára… Na ezt a fogyimódszert szabadalmaztatjuk, mert még az Update-nél is jobb.:-) Na persze mostanra azért visszakúszott ami lement, de már nem kis mennyiségű hormon van bennem. Reggel két tabletta meg két szuri és este is egy tabletta. A hasamon már tekintélyes mennyiségű szúrásnyomot lehet összeszámolni, de szerencsére még jól vagyok, csak a petefészkeim fájnak már…még kb egy hétig. Elvileg már csak négy napi szurizás, aztán leszívás és beültetés. Van valami fura ebben az egészben, hogy tudni fogom, hogy mikor fogan a baba.
 
Jaaj, majd’ elfelejtettem, voltam KORIZNI. Először volt a lábamon kori. Hát én akkorákat estem….volt egy nagyon durva zuhanásom a hátsómra, amikor végigszaladt a fájdalom a gerincemen és az agyamig meg sem állt, majd csillagokat láttam. Nagyon mókás volt, mert minden esésnél a szemembe zuhant a sapkám. Őrült jól festhettem. :-) Aztán már vagy egy tucat esés után úgy döntöttem, hogy jobb lesz nekem a büfében forralt bort kortyolgatni. Attól meg megjött a bátorság újra, úgyhogy megint visszamerészkedtem a jégre, ami persze még mindig csúszott.:-)"
 

2009/01/05, Babanet bejegyzés

"Petesejt téren minden ok, ma voltam uh-n, kb 15-15 db, csak még nem elég nagyok, növeszteni kell őket, így marad a Puregon adag szerdáig. Akkor újabb uh és most úgy tűnik, hogy pénteken leszívás, hétfőn beültetés. (...)

Így a stimu végére megérkezett a hányinger is meg a fejfájás és minden kiesik a kezemből és állandóan nekimegyek mindennek, de nem vészes, volt már ennél rosszabb is. Na meg persze a tüszők feszítenek mostmár egyre jobban."

2009/01/07, Babanet bejegyzés

"Ha úgy vesszük, én is a 2. hétben vagyok ám.  Voltunk ma is vizsgálaton. Sokan voltunk és mégis elsőként vagy másodikként vittek be. Lehet, hogy ez is olyan mint a leszívás, hogy akinek a legtöbb a tüszője az lesz az első? Nem tudom, de borzasztó kedves mindenki, pedig sok a páciens és sok a munka. Azt mondta Verczkey doki, hogy szépen alakulnak a petesejtek és péntekre meg is nőnek. Jaaj lányok, nincs több szuri, csak az Ovitrell este.  (El ne felejtsük beadni.)
Én is felajánlottam petesejteket, mert valószínű jó sok lesz. Hazafelé kezdtem el gondolkodni azon, hogy ha megkapja valaki, akkor a gyereke esetleg rám is fog hasonlítani. Csak a külső vagy a belső tulajdonságai? A belsők vajon csak a nevelésen múlnak vagy van, ami adott? A barátnőm nagyon aranyos volt, mert azt mondta, hogy aki megkapja a sejtemet szerencsés, mert olyan "normális" gyereke lesz.

Amúgy mi is kértük az ICSI-t és hatching-et. A peték fele ICSI-vel a másik fele összeengedéssel lesz megtermékenyítve. Benne van az aláírandó nyilatkozatban és tájékoztatóban, hogy ICSI-nél a fejlődési rendellenesség esélye 3-4%, a normál összeengedésnél 1-2%, így ha lesznek ICSI nélküli szép preembriók (vagy mik? már nem tudom), akkor azokat kérjük vissza. Kettes ikreket szeretnénk, így, kettőt.
Szóval, pénteken leszívás, hétfőn beültetés."

2009/01/08, Babanet bejegyzés

"Igazából, most kezdem felfogni, hogy mi is lesz holnap.  A csomagom már készen áll, meg én is. Szépen kilakkoztam a körmöm, kiszedtem a szemöldököm és beszárítottam a hajamat is, mert hát fésületlenül nem lehet a műtőasztalra felfeküdni  és különben is egy úrinő legyen minden körülmények közt úrinő. :-) Már csak egy jót kell pihenni és aludni. Remélem, azt is sikerül."

A bejegyzés trackback címe:

https://nyonyeszkak.blog.hu/api/trackback/id/tr94889777
Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása