Napló

Mindennapjaink történési, legfőképp a babásodásról. 2007 januárjától várjuk a csodát. A meddőségi kezelések sikertelenségei után a természetes gyógymódokkal próbálkoztunk. Úgy gondoljuk, a kettő együtt hozhat eredményt.

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

  • Bee001: Én rájöttem..., ha kimásolod, el lehet olvasni :-))) (2011.06.24. 10:46) Ami hasznos 2
  • Nyonyeszka: @csjudit: Szia Judit! Próbálkozom, de nem lett az igazi Talán így azért már el lehet olvasni. (2011.06.23. 09:06) Ami hasznos 2
  • csjudit: Bár még sosem kommenteltem, de elég régóta olvaslak. 38hetes kismam vagyok és nagyon hasznosnak tl... (2011.06.23. 08:04) Ami hasznos 2
  • Sinsemillia: Hú, hát ez szép eredmény! Gratulálok!! :) (2011.06.07. 13:59) Ugrabugra
  • Nyonyeszka: @Sinsemillia: Szia! Igen, 1:6662 volt. Az én koromban a lehető legjobb érték. :-) (2011.05.28. 22:52) Ugrabugra
  • Utolsó 20

Címkék

10dik hét (7) 10dik heti ultrahang (1) 11dik hét (2) 12dik hét (3) 12dik heti ultrahang (1) 13dik hét (4) 13dik heti ultrahang (1) 14dik hét (1) 15dik hét (2) 16dik hét (5) 17dik hét (3) 18dik hét (2) 19dik hét (2) 20dik hét (3) 21dik hét (1) 21 napi hormon (2) 22dik het (3) 23dik hét (1) 24dik hét (1) 25dik hét (3) 25dik heti ultrahang (1) 26dik hét (1) 27dik hét (1) 28dik hét (2) 29dik hét (2) 29dik hét ultrahang (1) 30dik hét (2) 31dik hét (1) 32dik hét (2) 33dik hét (1) 34dik hét (1) 35dik hét (1) 36dik hét (2) 37dik hét (3) 38dik hét (3) 39dik hét (1) 3 napi hormon (1) 4dik hét (4) 5dik hét (5) 5dik hét ultrahang (1) 6dik hét (6) 6dik hét ultrahang (2) 7dik hét (3) 8dik hét (6) 8dik hét ultrahang (1) 9dik hét (5) afp (2) ágynyugalom várandósság alatt (4) alhasi szurkálás várandósság alatt (1) amniocentézis (2) áramlás (1) babakocsi (3) babamozi (1) babaruha (4) babaszoba (3) babaváró (1) babaváró lista (2) baba mozgas (2) baba mozgása (1) bejelentés (1) belgyógyászati vizsgálat (1) bevérzés (3) biorezonanciás allergia vizsgálat és állapotfelmérés (1) bölcsőhalál megelőző előadás (1) ciklushossz (1) ciris (1) colonix (1) crinone (5) crl (1) csecsemő újraélesztés (1) ctg (1) cukorterheléses vizsgálat (1) dalszöveg (1) down szures (2) ekg (1) életképek (29) érzések (1) euthyrox (4) felülvizsgálat (1) flowmetria (1) fsh (3) genetikai ultrahang (2) gömbölyödés (2) gondolatok (8) györgy tea (3) hányás (1) hasmenés várandósság alatt (1) hcg (3) hematóma (3) hormonok (1) hüvelygoma (1) ideginger terápia (28) keményedés (1) kérdések válaszok (2) kert 2010 03 (1) kismama kiskönyv (1) kismama melltartó (1) klinikák (1) köldökzsinór (1) kombinalt teszt (2) korionboholy vizsgálat (1) kötelező nőgyógyászati vizsgálatok (1) középidős fájdalom (1) kultúra (7) labor (1) lélek melengető (4) lh (3) magne b6 (2) magzatvíz (1) málnalevél tea (1) mama masszázskrém (1) mama masszázsolaj (1) megjön érzés várandósság alatt (11) méhlepény (2) mom (1) mozgások (1) mozi (1) munkahely (1) nst (5) ösztrogén (1) pajzsmirigy terhesség (2) petezsák (3) pgd (1) pimafucin hüvelykúp (1) pocakfotó (19) pozitív terhessési teszt (7) progeszteron (4) prolaktin (5) pszichológus (1) pulzálás (1) rutascorbin (2) sav (1) streptococcus (1) stressz (1) szervezet ph (1) szikhólyag (3) szívhang hallgató (2) szívműködés (1) szonográfus (1) szülés (1) szülésre készítő meditáció (1) szülész nőgyógyász (1) szülés beindulása (1) terheléses cukor (1) terhesgondozás (15) terhességi keményedés (1) tsh (4) utrogestan (1) vákum (1) várandóssági tünetek (57) vargha meddőség tv műsor (1) vargha módszer (28) védőnő (6) vers (5) vérvétel (2) vitaminok várandósság alatt (2) yamato (1) zene (2) Címkefelhő

Terhesgondozó szülész-nőgyógyász, endokrinológus

2010.10.02. 09:28 - Nyonyeszka

Címkék: életképek szülész nőgyógyász terhesgondozás várandóssági tünetek 13dik heti ultrahang 13dik hét hüvelygoma pimafucin hüvelykúp

Pénteken a leendő dokimhoz is volt időpontunk. Egy óra csúszásban volt, azaz egy egész órát kellett a váróban ücsörögni és semmit tenni. Ha Nyonyesz ezt tudta volna, nyilván festős ruhában, a kocsi tetejére néhány lambériaszálat erősítve, a csomagtartóban meg lazúr, ecset, hígító felszereléssel érzkezett volna, hogy ez idő se vesszen kárba. A parkolóban lehetett volna festegetni. Ja igen, garázst épít, ami már kész, csak az oldala hiányzik még, és most lazúrozza a léceket hozzá.

Ő egy nagyon fegyelmezett ember, szigorú és pontos időbeosztással. Kiszámolta, hogy mennyi időt vesz igénybe a reggelizés, fogmosás, délelőtti lazúrozás, tisztálkodás, utazás a dokihoz, konzultáció, hazautazás, átöltözés, délutáni festés, edzés, és, hogy ilyen módon mennyi lécet tud kivégezni. Ez a program az egy óra csúszás miatt totálisan felborult. Mondanom sem kell, az én drága férjemnek igencsak türtőztetnie kellett magát, hogy ne tartson kiselőadást a dokinak a pontosság fontosságáról. :-) Próbáltam elmagyarázni, hogy valószínűleg ilyenkor a kórházból jön, ahol akár szülést is vezethetett, az meg ugye kiszámíthatatlan, de nem lehettem túl meggyőző, mert nem tántorított azon elképzelése mellől, hogy az ember minden körülmények között legyen pontos, és tartsa magát a megbeszéltekhez, nem rabolva így a másik idejét.

Asszem, a békesség kedvéért beszélnem kell majd a porontyunkkal, hogy pontosan a kiírt napon érkezzen, és a születésre/szülésre szánt pontos időbeosztást is tisztáznunk kell, különben újabb szégyenfolt születik a Prompt családba. A meglévő én vagyok...;-) Nem túl előnyös, rossz ponttal indítani apucinál. ;-) Bár ha valóban kicsilány, és ráadásul anyja fajta, akkor lehet apának kellene kicsit alább adnia az elvárásokból. ;-) és a családot átnvezni, Nemannyiraprompt-ra. :-)

Vissza a dokihoz. A sors iróniája, hogy a már meglevő egy óra csúszást nekünk sikerült másfélre növelnünk, mert az átlag negyed óra helyett háromnegyedet töltöttünk a rendelőben. Jó, hát van kórelőzmény bőven, és ezt mind be kellett csépelnie a dokibának a számítógépbe két ujjal. Van egy vastag dossziénk, abban minden leletünk, eredményünk, zárónk. Ebből a lényeg átkerült a doktor kompjúterébe. Kezdve a vakbél műtéttel, mandulaműtéttel, aztán meg a babásodós kálváriák sorban.

Az adatfelvételt vizsgálat követte. Hüvelyi....Na jó, gondolom, kíváncsi volt a belsőségekre, mint leendő orvosom. Van valami gombám, ami a babára nem veszélyes, mert nem fent van a méhnyaknál. Öcsém, sohasem gondoltam volna, hogy én is a négyből három nő leszek valaha, akinek a hüvelygombáról kell beszélgetnie, amikor a férje kimegy a szobából az Esmeralda kezdetekor. Amúgy férj bent volt a vizsgálat alatt, így nem is titkolhattam volna. Ja igen, hát hozzászokott az évek során, hogy a feleségét ilyen helyzetben lássa. Amennyi ultrahang vizsgálaton mi már túl vagyunk....Kaptam Pimafucin hüvelykúpot. Épphogy megszabadultam a Crinone-tól, megint valami, amit lehet este tologatni, aztán reggel türelmesen várni, míg visszafolyik minden. :-S

Említettem a dokinak, hogy folyamatos folyásom van a Crinone abbahagyása óta. Nem aggódtam túl, olvastam, hogy terhesség alatt lehet. Hol áttetsző, hol sárga, de nincs szaga, sem illata. Hát hölgyek, ez valóban teljesen természtes várandósság alatt. !!! Eleinte, amikor éreztem, hogy kicsusszan valami, mindig rohantam a legközelebbi helyre, ahol ellenőrizhetem, hogy nem piros-e, vagy barna. Még mostanában is van, hogy megijedek egy pillanatra, de aztán bevillan, hogy eddig sem volt sem piros, sem barna soha. A napokban mindehhez megjön érzés is társul, ilyenkor rémisztőbb. Mostanában lenne itt az ideje...

Volt hasfal nyomkodós vizsgálat. Na Nyonyesznek több sem kellett az egy óra csúszás okozta rossz pont után, hisz jóformán azt sem engedi, hogy hozzáérjünk a pocakomhoz. Ez az ember meg nyomkodja a felesége hasát, ergo az Ő gyermekét....:-) Meg is jegyezte hazafelé, hogy már-már rászólt a dokira. :-)

Nem nagyon terveztem, de volt ultrahang vizsgálat is. Sajnos hüvelyi....gondolom, mert először látott. A baba hétfő óta 8 mm-t nőtt, ami napi 2mm. 7cm, ami ismét a korunknak megfelelő méret. Szokásos formáját hozta, szerintem Ő lesz majd a világ energiaforrása az örökmozgásával. :-)

A vizsgálatok után már nem is szaporítottuk a szót, mert minden rendben van. Erről meg nincs mit beszélni. Furcsa ez egy olyan párnak, akiknél eddig mindig volt miről beszélni...Nem is hisszük el, hogy ez velünk történik.

Szóba került még a pajzsmirigy. Ő az a doki aki, miután a tesóm hagyott neki egy üzenetet, visszahívott engem és megnyugtatott, hogy rendben van az eredményem. Kérdeztem, hogy az hogy lehet, hogy a TSH is nőtt az előző eredményhez képest, meg a T3 is? Hisz ez fordítva szokott történni. Ha a TSH növekszik, az alulműködésre utal, és kevesebb lesz a szabad T3 és T4.  Azt mondta, hogy igaz, de terhességben ez normális. Elfogadom, hisz ő a szakember, endokrinológus is.

A Vass dokinak korábban már feltett kérdéseimet megismételtem itt is. A válaszokban annyi a különbség, hogy Salvus vizet, Renniet és Espumisant szerinte fogyaszthatok, ha szükséges. Na ebből egyébként a Rennie meg az Espumisan xart sem ér, de a Salvusból egy-egy korty elmulasztja a torokszorító marást. Vitaminokat ő sem javasol, már a folsav sem szükséges. Úgy vagyok vele, hogy majd 2-3 naponta beszedek egy terhesvitamin tablettát.

A doki összességében szimpatikus volt. Nem harsány, nem az a tipikus jópofi, de ha viccelődni akarok, megnézek egy stand up-ot. Nekem most jó orvos kell, és róla sok-sok jót hallottam, mellé itt tesóm, aki nála szült és tényleg nagyon elégedett volt vele. Szűkszavú, feleslegesen nem beszél. Ha kérdés van, készségesen válaszol, és nem is fapofa, mert mosolygott is sokszor. Ezenkívül, a nevem alapján tudta, hogy én voltam a telefonon segítséget kérő kétségbeesett nőszemély, és még azt is megkérdezte, hogy ugye én vagyok az XY testvére, és XY meg a fia hogy vannak. Magyarul, emlékszik, és emberi.

Amikor jöttünk hazafelé, megijedtem egy pillanatra, hogy no lám, mégsem olyan figyelmes, hisz a telefonban anno a pajzsmirigy dolog kapcsán azt mondta, hogy havonta ellenőrizni kell majd, és most meg nem adott beutalót, elfelejtette. Már-már felhívtam emiatt, de szerencsére előtte elolvastam a vizsgálati leletet, amit valamikor menet közben két ujjal becsépelt a gépbe és kinyomtatott. Ott volt kérem a beutaló részben a T3, T4 és TSH is. Figyelt ő nagyon is. Épp csak nem kommentált mindent.

Következő lépes:

- október 25: vérvétel vírusokra (nekem csak  Hepatitis lesz, mert a többire amit néznek - asszem herpes, rubeola, cytomegalo és varicella zoster -van ellenanyagom, és toxoplazmát kértem pluszban a nyüves macskák miatt a kertben a teraszon és mindenhol a ház körül), AFP-re és pajzsmirigy hormonokra

- rá 2 héttel eredmény megbeszélés és genetikai ultrahang

- közben még hétfőn, október 4-én jelenés a védőnőnél

- és mostmár a fogorvost is meg kell látogatni

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyonyeszkak.blog.hu/api/trackback/id/tr302338816

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása