Napló

Mindennapjaink történési, legfőképp a babásodásról. 2007 januárjától várjuk a csodát. A meddőségi kezelések sikertelenségei után a természetes gyógymódokkal próbálkoztunk. Úgy gondoljuk, a kettő együtt hozhat eredményt.

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

  • Bee001: Én rájöttem..., ha kimásolod, el lehet olvasni :-))) (2011.06.24. 10:46) Ami hasznos 2
  • Nyonyeszka: @csjudit: Szia Judit! Próbálkozom, de nem lett az igazi Talán így azért már el lehet olvasni. (2011.06.23. 09:06) Ami hasznos 2
  • csjudit: Bár még sosem kommenteltem, de elég régóta olvaslak. 38hetes kismam vagyok és nagyon hasznosnak tl... (2011.06.23. 08:04) Ami hasznos 2
  • Sinsemillia: Hú, hát ez szép eredmény! Gratulálok!! :) (2011.06.07. 13:59) Ugrabugra
  • Nyonyeszka: @Sinsemillia: Szia! Igen, 1:6662 volt. Az én koromban a lehető legjobb érték. :-) (2011.05.28. 22:52) Ugrabugra
  • Utolsó 20

Címkék

10dik hét (7) 10dik heti ultrahang (1) 11dik hét (2) 12dik hét (3) 12dik heti ultrahang (1) 13dik hét (4) 13dik heti ultrahang (1) 14dik hét (1) 15dik hét (2) 16dik hét (5) 17dik hét (3) 18dik hét (2) 19dik hét (2) 20dik hét (3) 21dik hét (1) 21 napi hormon (2) 22dik het (3) 23dik hét (1) 24dik hét (1) 25dik hét (3) 25dik heti ultrahang (1) 26dik hét (1) 27dik hét (1) 28dik hét (2) 29dik hét (2) 29dik hét ultrahang (1) 30dik hét (2) 31dik hét (1) 32dik hét (2) 33dik hét (1) 34dik hét (1) 35dik hét (1) 36dik hét (2) 37dik hét (3) 38dik hét (3) 39dik hét (1) 3 napi hormon (1) 4dik hét (4) 5dik hét (5) 5dik hét ultrahang (1) 6dik hét (6) 6dik hét ultrahang (2) 7dik hét (3) 8dik hét (6) 8dik hét ultrahang (1) 9dik hét (5) afp (2) ágynyugalom várandósság alatt (4) alhasi szurkálás várandósság alatt (1) amniocentézis (2) áramlás (1) babakocsi (3) babamozi (1) babaruha (4) babaszoba (3) babaváró (1) babaváró lista (2) baba mozgas (2) baba mozgása (1) bejelentés (1) belgyógyászati vizsgálat (1) bevérzés (3) biorezonanciás allergia vizsgálat és állapotfelmérés (1) bölcsőhalál megelőző előadás (1) ciklushossz (1) ciris (1) colonix (1) crinone (5) crl (1) csecsemő újraélesztés (1) ctg (1) cukorterheléses vizsgálat (1) dalszöveg (1) down szures (2) ekg (1) életképek (29) érzések (1) euthyrox (4) felülvizsgálat (1) flowmetria (1) fsh (3) genetikai ultrahang (2) gömbölyödés (2) gondolatok (8) györgy tea (3) hányás (1) hasmenés várandósság alatt (1) hcg (3) hematóma (3) hormonok (1) hüvelygoma (1) ideginger terápia (28) keményedés (1) kérdések válaszok (2) kert 2010 03 (1) kismama kiskönyv (1) kismama melltartó (1) klinikák (1) köldökzsinór (1) kombinalt teszt (2) korionboholy vizsgálat (1) kötelező nőgyógyászati vizsgálatok (1) középidős fájdalom (1) kultúra (7) labor (1) lélek melengető (4) lh (3) magne b6 (2) magzatvíz (1) málnalevél tea (1) mama masszázskrém (1) mama masszázsolaj (1) megjön érzés várandósság alatt (11) méhlepény (2) mom (1) mozgások (1) mozi (1) munkahely (1) nst (5) ösztrogén (1) pajzsmirigy terhesség (2) petezsák (3) pgd (1) pimafucin hüvelykúp (1) pocakfotó (19) pozitív terhessési teszt (7) progeszteron (4) prolaktin (5) pszichológus (1) pulzálás (1) rutascorbin (2) sav (1) streptococcus (1) stressz (1) szervezet ph (1) szikhólyag (3) szívhang hallgató (2) szívműködés (1) szonográfus (1) szülés (1) szülésre készítő meditáció (1) szülész nőgyógyász (1) szülés beindulása (1) terheléses cukor (1) terhesgondozás (15) terhességi keményedés (1) tsh (4) utrogestan (1) vákum (1) várandóssági tünetek (57) vargha meddőség tv műsor (1) vargha módszer (28) védőnő (6) vers (5) vérvétel (2) vitaminok várandósság alatt (2) yamato (1) zene (2) Címkefelhő

Éber álom vs. Valóság 3.

2010.02.19. 08:49 - Nyonyeszka

Sohasem gondoltam, hogy ennyire fogok tudni örülni egy negatív tesztnek. Tegnap este a teszt csík sokkal halványabb lett, mint a kontrol csík. Cervix cucc még mindig nem tojásfehérjére emlékeztetett ugyan, de fene bánja. Talán pont akkor nem csekkoltam, amikor az volt. Azért elég bizarr a munkahely mosdójában két borzasztóan fontos míting között méhnyaknyák mintát vételezni és tanulmányozni. Ezenkívül az enyhe mensis érzés is talán azt igazolja, hogy az történik odabent, amit nagyon szeretnék, hogy történjen.

Na, az enyhe mensis érzés a fenti reggeli bejegyzés óta nem múlt el, sőt a nap folyamán néha olyan volt, mintha mentem meg akarna jönni. Fura. Középidőben nem ilyet szoktam érezni. A hányinger is borzasztó. Aztán a tünetegyüttes még kiegészült egy derék és hátfájással. Na most? Asszem hétfőn telefon Másiknak, Euthyrox okozhatja-e a hányingert? Lehet, csökkenteni kellene az adagomat?

Holnap és holnapután vendégek jönnek, így a készülés teljesen le fog foglalni, remélem eltereli végre a gondolataimat a babáról. Szülinapom okán érkezik saját családom, aztán meg Atti családja. Kaja egy része már előkészítve, sőt a vörösboros borjú pöri meg a Háromszoros élvezet már kész is. Többi husi meg páclében úszik. A hal hamar kisül, a tejszínes brokkolis, karfiolos színes orsótészta pedig szintén a hűtőben figyel. Az utóbbi kettő leginkább miattam. Bár a legutóbbi vendéglátásnál is a rákapott a család az én egészséges kajáimra, mondván megkóstolják, aztán meg is ették :-) így most jobban készülök. Valóban nem gondoltam volna akkor, hogy szeretni fogják azokat az ételeket, így most számításba veszem azokat a családtagokat, akik érdeklődést mutathatnak a hal meg a tészta ily szokatlan formája iránt, és nekik is készítek.

Az ajándékom is ott figyel már a konyhapulton, mert régóta vágyom egy gyümölcs és zöldség centrigugára és/vagy présre, és ehhez kértem hozzájárulást. Nagyon bírom a masinát. :-) Már csak ránézni is csupa egészség! :-))))))

A bejegyzés trackback címe:

https://nyonyeszkak.blog.hu/api/trackback/id/tr841772413

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bee001 2010.02.20. 17:47:10

Boldog szülinapot! Nekem még soká lesz, névnap is, és pont én is gyümölcscentrire gondoltam, meg grammos mérlegre... Holnap körülnézek, és ha találok jót, meglepem magam.

Nyonyeszka 2010.02.20. 21:29:38

@Bee001: Köszönöm szépen! :-) Grammos mérlegem már van, és mindennapos a használat. Főleg, amikor fél évig minden nap írtam, hogy mit eszem, és hány kalória. Akkor még a főzéshez is mindig használtam, mert rutinból főzök, és néha fogalmam sem volt a mennyiségekről, a kalóriaszámoláshoz meg kellett tudni. Neked is szükséged lesz rá. A gyümölcs centriről sokan lebeszéltek, mondván, nem gazdaságos, sok a visszamaradó szárazanyag, macera a takarítás. Én nem bántam meg. 1 narancs, 1 alma és 3 kisebb répa kb 4-5 dl levet adott, szerintem az jó. A takarítása kb. 2 perc. Mondjuk nem kell bennehagyni a cuccot megszáradni. Sajnos én a gyümölcsöktől nagyon felfújódok és iszonyúan csavargat a hasam. Néha elviselhetetlen mértékben, így csak görnyedek olyankor. Hát ezért gyümölcsöt már hónapok óta nem eszem, viszont a levet bírom. 2-3 dl gyümilével indítok reggelente. És zöldségeket is lehet rajta préselni. Ja, és a kis kerifiam is többet iszik, amióta kap ilyen leveleket. :-) Sajnos amúgy nem iszik túl sok folyadékot.

Masni10 2010.02.22. 08:04:22

Szia Csilla!
Nagyon boldog szülinapot!
Én 2 éve szedek euthyrox 100-at/nap. Nekem sajnos már egyáltalán nem működik a pajzsmirigyem, nálam ez már csak egy darab szövet, ahogy a dokim szokta mondani! Lényeg, hogy azóta minden "középidőben" hányingerem van és menstruációs v. terhességi tüneteket produkálok. Nem tudom igazán lehet-e hozzá köze, lehet, hogy csak érzékenyebb vagyok (a nem műkiödő testrész miatt), vagy csak egyszerűen öregszem (39)! Azt mondta a nőgyógyim, hogy hormonváltozástól lehet hányinger, fejfájás, stb. Ez lehet pe-kor vagy mensikor is! De lehet, hogy nálad most csak véletlen, figyeld meg, hogy több hónapon keresztül is jelentkezik-e?
Én már félrettem egy mini üveg páleszt, ha megszültél (már pedig ebben biztos vagyok), akkor megiszom! Gondolom a "biztos vagyok benne" dolog magyarázatra szorul: szóval sokan szokták mondani, hogy boszorkány vagyok, igazából nem, de nagyon sok mindent megérzek előre! Pl. egy nagy cégnél dolgozom, mikor idekerültem az egyik kollégámmal közöltem, hogy előbb utóbb vez.ig. leszel, ma már az! Lényeg, hogy amikor elkezdtem olvasgatni a blogodat, akkor ezt is úgy olvastam, és azóta is, hogy csak idő kérdése és lesz itt baba. Fel sem merült bennem, hogy nem jön össze! Akkoriban úgy gondoltam, addig nem is írok, csak majd, ha már van babád, és ösztönözlek, hogy add ki könyvben ezt az egészet, mert nagyon érdekes, tanulságos, olvasmányos, csak egyenlőre még hiányzik a végéről a happy end!
Kitartás! Üdv. Zsu
Ja még valami: Ne foglalkozz ennyit magaddal!!! Nem kell mindent észrevenni, élj csak és élvezd az életet, tudom nehéz, de a lazítás sokat segít! Ha jól rémlik amikor abba hagytad a kezeléseket, és lazítottál egy kicsit érdekes módon spontán teherbe estél!

Nyonyeszka 2010.02.23. 09:20:54

@Masni10:

Szia Zsu! Köszönöm, és Boldog névnapot kívánok Neked így utólag is!

A hányinger még mindig jelen van, néha erősebb, de most már legtöbbször csak gyenge. Majd figyelem a jelzéseket. Valami változás biztosan van, a pattanásokból ítélve is, mert én sohasem voltam pattanásos a 21. nap előtt. Mindig a ciklusom 3/4-énél jöttek a ragyák és kifejezetten a homlokomra, most meg már túl vagyok egy ragyatámadáson, és arc, homlok, áll, mindehol...

Remélem, hamarosan meglesz a heppi end is és akkor a páleszt is megihatod végre. :-)

Hogy ne foglalakozzak magammal? Nem könnyű. Volt idő, amikor képes voltam erre, hisz te is jól emlékszel, de sajnos ezt nehéz irányítani, ehhez egy olyan élethelyzet kell, aminek a hatására egyszercsak minden megfordul, és már nem az lesz a fontos, ami addig volt. Vagy legalábbis tudason, vagy tudat alatt elnyomod magadban.

A spontál terhesség-vetélés kombó, meg az év végi szembesülés az edményeimmel arra döbbentett rá, hogy nyugodtan ültem a babérjaimon és vártam a csodát, most lépnem kell. Ehhez meg figyelnem kell magamat. Tudom, hogy mostanában már-már kórosan sokat foglalkozom magammal, de ezúttal nem akarom elbaltázni. Mindent szeretnék megtenni, ami csak rajtam múlik. Ha ez sem hoz sikert, akkor le fogom c@rni, és megpróbálok túllépni. És akkor már nem fog érdekelni sem ovu, sem pattanás, sem hányinger. De most még kell, hogy tudjam, mindent megteszek.

Üdv, Csilla

Bee001 2010.02.23. 09:34:30

Masni, olvasom Csilla blogját és így a kommented is, és engedd meg, hogy én is leírjam a véleményem. Igen, olyan jó lenne nem magunkkal foglalkozni, és hagyni a dolgok folyását, de nem tudja az ember eldönteni, hogy melyik a jobb: hagyni, hogy történjenek a dolgok, vagy összejön, vagy sem, ha összejön, vagy megmarad, vagy sem (én is túl vagyok egy teherbeesésen - Clostis segítséggel - majd egy vetélésen), vagy teljeskörű kivizsgálás, de akkor viszont muszáj foglalkozni magunkkal. Nehéz, nagyon nehéz, és én úgy érzem, nekem nincs időm az első opciót választani, mert akkor meg őrlődnék, hogy nem teszek meg MINDENT. Talán az a helyes, ha mindent megteszünk, de adunk magunknak ÉLMÉNYEKET közben: járunk moziba, kirándulni, munka után beülünk valahová egy barátnőnkkel egy kávézóba, vagy akár egyedül is!! Elutazunk valahová a párunkkal, vagy olvasunk egy jó könyvet, esetleg kertészkedünk. Fontos, hogy másról is szóljon az élet. Szép napot!

Masni10 2010.02.23. 14:16:22

Sziasztok és bocsánat!
Nem szerettem volna megbántani senkit! Nyílván egy ilyen naplószerű leírományhoz akkor szól hozzá az ember, ha úgy érzi építő jellegű a hozzászólása, na már most én ezt ennek szántam. Tudom magamról, hogy az ember néha hiába van tisztában dolgokkal, mi az amit nem kellene tennie,de ha egy kicsit figyelmeztetik, akkor talán hamarabb észbe kap! Tudom, hogy nehéz nem oda figyelni magatokra, ha gyakorlatilag erről szól az életetek, de kicsit már úgy éreztem, hogy "ha nem jobbra áll a szösz a körmöm alatt, hanem balra", akkor is valami nagy baj van! Erre szerettem volna rávilágítani, és hangsúlyozom építő jelleggel. Egyébként, én elgondolkodnék egy Kineziólóguson, ha már úgyis mindent bevetsz, ő talán segíthet "kikapcsolni" úgy is hogy benne maradj a keringésben!
Mégegyszer bocsi mindkettőtöktől, nem érzem jogosnak Bee001 felháborodását, vagy legalábbis felháborodottnak tűnt kommentjét, sajnos az írott formában a hangsúly nem tud lejönni, de úgy érzem mélyen érintett a bejegyzésem, remélem most helyretettem az irományom lényegét!
Üdv. Zsu

Nyonyeszka 2010.02.23. 16:11:57

@Masni10: Szia Zsu! Nem bántottál meg és szerintem Beee-t sem, mondjuk én Beeee bejegyzésést sem érzem felháborodottnak. Leírtad a véleményed tanácsként, mi meg elmondtuk, hogyan éljük meg, és hogy nem könnyű nem ezzel foglalkozni. Persze hogy tudjuk, hogy több ez a kelleténél, de a mi életünk igazából teljesen erről szól, és tényleg mindent meg akarunk tenni azért, hogy babánk legyen, és ha a szösz is ok lehet a köröm alatt, akkor azt bizony meg kell igzítani. :-) Én most egy következő etapra készülök. Talán egy olimpia szerepléshez lehetne hasonlítani. Az olimpikon is mindent megtesz azért - évekig - hogy aztán, amikor nagy sokára eljön az idő, ott állhasson a dobogó fokán.
Amúgy írni akartam már, hogy a blogom azért mostanában kicsit csalóka. Valóban úgy tűnik, mintha más nem is létezne az életemben, de csak azért mert a más dolgokról mostanság nem posztolok. Pedig történnek, csak nem olyan fontosak, nem ihletnek meg és nem támadnak tőlük gondolataim, amiket ide lefirkálhatnék. Vagyis mosanában jönnek ezek a gondolatok is, csak még nem alakultak egy egésszé. :-)

Bee001 2010.02.23. 17:50:13

@Masni10: Nem, nem, nem! Nem háborodtam fel, egy kicsit sem! Dehogyis... Teljesen jókat írtál, és igazad is van, csak mi másképp látjuk ezt, szóval nehéz, de majdcsak alakul, és jön az álombaba előbb-utóbb! Én bizakodom, most épp azon dolgozom a következő 3 hónapban, hogy minden adott legyen a spontán teherbeeséshez, és kitölti az életem az IR-diéta, most erre figyelek.

Bee001 2010.03.01. 18:23:00

@Masni10: ugye nem ijesztettünk el? ;-)


süti beállítások módosítása