Napló

Mindennapjaink történési, legfőképp a babásodásról. 2007 januárjától várjuk a csodát. A meddőségi kezelések sikertelenségei után a természetes gyógymódokkal próbálkoztunk. Úgy gondoljuk, a kettő együtt hozhat eredményt.

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

  • Bee001: Én rájöttem..., ha kimásolod, el lehet olvasni :-))) (2011.06.24. 10:46) Ami hasznos 2
  • Nyonyeszka: @csjudit: Szia Judit! Próbálkozom, de nem lett az igazi Talán így azért már el lehet olvasni. (2011.06.23. 09:06) Ami hasznos 2
  • csjudit: Bár még sosem kommenteltem, de elég régóta olvaslak. 38hetes kismam vagyok és nagyon hasznosnak tl... (2011.06.23. 08:04) Ami hasznos 2
  • Sinsemillia: Hú, hát ez szép eredmény! Gratulálok!! :) (2011.06.07. 13:59) Ugrabugra
  • Nyonyeszka: @Sinsemillia: Szia! Igen, 1:6662 volt. Az én koromban a lehető legjobb érték. :-) (2011.05.28. 22:52) Ugrabugra
  • Utolsó 20

Címkék

10dik hét (7) 10dik heti ultrahang (1) 11dik hét (2) 12dik hét (3) 12dik heti ultrahang (1) 13dik hét (4) 13dik heti ultrahang (1) 14dik hét (1) 15dik hét (2) 16dik hét (5) 17dik hét (3) 18dik hét (2) 19dik hét (2) 20dik hét (3) 21dik hét (1) 21 napi hormon (2) 22dik het (3) 23dik hét (1) 24dik hét (1) 25dik hét (3) 25dik heti ultrahang (1) 26dik hét (1) 27dik hét (1) 28dik hét (2) 29dik hét (2) 29dik hét ultrahang (1) 30dik hét (2) 31dik hét (1) 32dik hét (2) 33dik hét (1) 34dik hét (1) 35dik hét (1) 36dik hét (2) 37dik hét (3) 38dik hét (3) 39dik hét (1) 3 napi hormon (1) 4dik hét (4) 5dik hét (5) 5dik hét ultrahang (1) 6dik hét (6) 6dik hét ultrahang (2) 7dik hét (3) 8dik hét (6) 8dik hét ultrahang (1) 9dik hét (5) afp (2) ágynyugalom várandósság alatt (4) alhasi szurkálás várandósság alatt (1) amniocentézis (2) áramlás (1) babakocsi (3) babamozi (1) babaruha (4) babaszoba (3) babaváró (1) babaváró lista (2) baba mozgas (2) baba mozgása (1) bejelentés (1) belgyógyászati vizsgálat (1) bevérzés (3) biorezonanciás allergia vizsgálat és állapotfelmérés (1) bölcsőhalál megelőző előadás (1) ciklushossz (1) ciris (1) colonix (1) crinone (5) crl (1) csecsemő újraélesztés (1) ctg (1) cukorterheléses vizsgálat (1) dalszöveg (1) down szures (2) ekg (1) életképek (29) érzések (1) euthyrox (4) felülvizsgálat (1) flowmetria (1) fsh (3) genetikai ultrahang (2) gömbölyödés (2) gondolatok (8) györgy tea (3) hányás (1) hasmenés várandósság alatt (1) hcg (3) hematóma (3) hormonok (1) hüvelygoma (1) ideginger terápia (28) keményedés (1) kérdések válaszok (2) kert 2010 03 (1) kismama kiskönyv (1) kismama melltartó (1) klinikák (1) köldökzsinór (1) kombinalt teszt (2) korionboholy vizsgálat (1) kötelező nőgyógyászati vizsgálatok (1) középidős fájdalom (1) kultúra (7) labor (1) lélek melengető (4) lh (3) magne b6 (2) magzatvíz (1) málnalevél tea (1) mama masszázskrém (1) mama masszázsolaj (1) megjön érzés várandósság alatt (11) méhlepény (2) mom (1) mozgások (1) mozi (1) munkahely (1) nst (5) ösztrogén (1) pajzsmirigy terhesség (2) petezsák (3) pgd (1) pimafucin hüvelykúp (1) pocakfotó (19) pozitív terhessési teszt (7) progeszteron (4) prolaktin (5) pszichológus (1) pulzálás (1) rutascorbin (2) sav (1) streptococcus (1) stressz (1) szervezet ph (1) szikhólyag (3) szívhang hallgató (2) szívműködés (1) szonográfus (1) szülés (1) szülésre készítő meditáció (1) szülész nőgyógyász (1) szülés beindulása (1) terheléses cukor (1) terhesgondozás (15) terhességi keményedés (1) tsh (4) utrogestan (1) vákum (1) várandóssági tünetek (57) vargha meddőség tv műsor (1) vargha módszer (28) védőnő (6) vers (5) vérvétel (2) vitaminok várandósság alatt (2) yamato (1) zene (2) Címkefelhő

A vizit

2010.02.07. 17:48 - Nyonyeszka

Mielőtt belevetném magam a szülinapi búfelejtésbe, amiről amúgy végig csak az fog eszembe jutni, hogy ím 35 lettem, szóval még előtte írnék egy kis memoárt a tegnapi Másik dokinál tett látogatásunkról, mert ha várok még, akkor elfelejtem a felét az elhangzottaknak. A következő alaptézisekkel a fejemben nyitottunk be a szobájába:

- TSH határértéken belül, de teherbeeséshez és megtartáshoz magas, ennek következtében a 3. napi Proclatinom a felső határéték feletti. Euthyroxot szedem, remélhetőleg a TSH-t lenyomja kettő alá, és ezzel a Proclatin is a helyére kerül. Amúgy az áprilisi ciklusban 3. napon ellenőrzés. Addig azért még megnézetem a márciusiban a házidokinál.

- jobb petevezető nem átjárható (ettől azért még kis szerencsével eshetek spontán teherbe)

-  egy éve volt endo műtétem, ami azóta visszajöhetett

- a héten betöltöm a 35. évemet, ami a harmadik kategória a termékenységi besorolásban a 30-ig és a 30-tól 35-ig után, ERGO az eddig sem túl minőségi sejtjeim valószínűleg sokkal jobbak már nem lesznek, hiába tudok akár 26-ot is produkálni

- Attival - eddigi ismereteink szerint - minden rendben, talán másnapra kicsit ellustulnak a kicsikék, de olyan sokan vannak, hogy mindig akad egy-két túlélő fürge pajti

- két vetélés, emiatt elvégzett hematológia/hemofília eredmény március 9-én készül el 

Másik doki furcsa volt, mint mindig, de kellemes csalódás. Egész meggyőző.

Lássuk a leltárt. Igazából semmi sem változott 2008  június óta, azonkívül, hogy elzáródott az egyik petevezetőm, és talán néha volt ovum csak úgy magától.

Elkészültek a TORCH eredményeink, a cytológiám és a baktériumtenyésztésem is. Minden rendben, jelenleg a vizsgált vírusok és baktériumok közül semmi nincs a szervezetemben/szervezetünkben. Van viszont rubeola és bárányhimlő és herpesz ellenanyagom. Naná, a barányhimlőt direkt kaptam el még kétcopfos koromban, a rubeolát nem volt kitől, így oltattam magam még ifjú csirke koromban, mert már akkor is a babavárásra készültem. De tényleg, mondták, hogy nagyon nem jó, ha várandósan kapja el az ember, én meg beadattam az oltást. Mondta is Másik, hogy bölcs dolog volt. Na, hát nem csak rosszat tettem a múltban. Vállveregetés.

Az ultrahang vizsgálat eredményét már akkor tudtam, amikor vizsgált január közepe táján. Eszerint előző napi ovulációra utaló petefészek kép tárult elénk, jobban mondva Másik elé - én nem nagyon láttam. Aztán most a megbeszélésen hozzáfűzte, hogy enyhén cisztás, és a PCO szerűséget alátámasztja az LH és FSH értékem aránya. LH magasabb. Nolám, csodák márpedig nincsenek, ugyanez volt a 2008 júniusi eredményem is V-nél a C-ben. FSH-m most ugyan picit magasabb, mint akkor, de még mindig a nagyon jól stimulálható kategóriába tartozom. Egyéb belső szerveimről említést nem tett. Gondolom a méhem még mindig csinos, különben szólt volna, ha nem.

A "manuális" vizsgálaton tapasztaltak, - sohasem tudtam, mit taperolnak ilyenkor odabent  - a fájdalom nélküli szex és mensi okán Másik úgy gondolja, nem kell műteni, nem hiszi, hogy endo lenne újra. HURRÁ!

A 21. napi progeszteron nem tűnik túl magasnak, nyilván, ez már a TSH-proclatin és/vagy LH-FSH eltolódás hozadéka.

A koromra külön nem kérdeztem rá, de Másik annyit mondott, fiatal vagyok még. HIP-HIP HURRÁ!

Megkérdeztem mennyi esélyünk van a spontán teherbeesésre. Kérte, ne akarjak százalékot hallani. Van esély. Egészésges pároknál 12% havonta, majd itt megállt egy picit. Akkor nálunk vajon? Szerintem nem merte kimondani, mert ahogy gyorsan levonta fejben a hátráltató tényezőket, rájött, hogy mínuszba ment.

Nem beszéltem meg vele, de azért én csináltatok most is egy HYCOSY-t, mert tudni szeretném, a jobb átjárható-e még. A másik is röpke fél év alatt záródott el...

Aztán Atti elmegy még egy andrológiai vizsgálatra és csináltatunk egy spermiogramot is, csak, hogy lássuk, változott-e a kép tavaly április óta. Kíváncsi vagyok a vitamin komplex, amit már egy ideje szed, befolyásolta-e a kicsikéket.

A hematológia eredmény ugyan március 9-ig várat még magára, de csak annyiban befolyásolja a történéseket, hogy ha indokolt (van valmiféle mutáció), akkor IVF-ben kapok LMWH -t (gondolom valamiféle vérhígító). Ezt eddig is tudtam, vagy legalábbis V. már a meglévő trombózis hajlam eredményem alapján is azt mondta, hogy adna. Mire ez a nagy felhajtás akkor a hema vizsgálat körül? Már nem is érdekel annyira az eredmény.

A jól stimulálhatóságom, és a múltbeli túlstimum alapján Másik másfajta stimut alkalmazna, mint V. anno. GnRH -t vagy GnRH antagonistát, nem emlékszem pontosan.

Akarta már az időpontokat és adagokat megbeszélni, amikor annyit mondtam, ne szaladjunk ennyire előre. Nem érzem késznek erre magam sem testileg, sem lelkileg. Épp most puzzlézzuk össze a romjaimat a porból. Haladunk, de időt kérünk, 2-3 hónapot. Addig elmegyünk a fent már említett vizsgálatokra. Ki-ki a magáéra. Atti andrológus és spermiogram, Csilla HYCOSY (lombik szempontból nem sokat számít, de én azért szeretném tudni a leltár miatt). Mondta, ezt nagyon jó gondolatnak tartja, mármint, hogy nem szaladunk fejjel a falnak, és, hogy a ciszta eltávolítás után olyan 12-18 hónap még jó IVF-re újabb műtét nélkül. Na nekem ilyen volt az egy évvel ezelőtti műtétnél is, meg a 10 hónappal ezelőtti IVF-nél is.

Aztán mivel a tiszta orvostudomány nem tudott velem csodát tenni, így hajlok már az alternatív gyógymódok igénybevételére is, tehát kérdeztem, mit szól egy kis teplreflexológihoz. (A minap szörfözés közben rábukkantam egy 2009 áprilisi bejegyzésre egy blogban, ahol arról van szó, hogy egy pár először látogatott el a Vargha intézetbe, megnéztem mi van velük a napokban, és mi ötlött a szemembe egyből, egy zebrás teszt fotója, és, hogy 20 hetesek :-)). Na nekem több nem kell, én hiszek ebben a talpnyomiszkálásban.  Fájni fog, és baromira félek is tőle, de kipróbálom. Nem várom, hogy spontán leszek várandós tőle, de remélem jó előkészítés lesz az IVF-hez. Másik sincs ellene, amennyiben egy megelőző energetizáló kezelésként venném igénybe. Mesélte, hogy volt  IVF-es stimu, amit megzavart az elhallgatott talpreflexilógia. Nyomták a stimu anyagot a páciens meg nem reagált, emelték az adagot, de semmi, senki nem értette, azt hitték a levegőbe adja az anyagot az illető, kérték, mutassa meg, hogy csinálja, és közben derült ki, megy a nyomiszka közben. Ebből viszont arra következtetek, hogy van hatása.

Petesejt minőség javítása érdekében érdeklődtem néhány módszerről. Méregtelenítés javallott, Q10 koenzim javallott. Egyéb hatékonyságnövelési okoból endometriózis diéta javallott (fitoösztrögén és ösztrogén képzését elősegítő zsírok kizárása az étrendből, úgy mint a PCOS és mióma diétánál, semmi liszt, semmi cukor, semmi kávé és alkohol, semmi szója, sok omega 3, zöldség, gyümölcs, kevés és csakis fehér hús, stb.) és menjek a szicológus barátnőnkhöz is vissza. Meglátom. Addig is autogén tréning, vizualizáció és imagináció. Ja, és persze kellemes, laza sport.

Ezt a holsztikus gondolkodásmódot! Pár éve még nem gondoltam volna, hogy ilyen szinten fogok foglalkozni test-lélek-szellem egységével. Mi az egyáltalán? Remélem három hónap múlva választ fogok tudni adni erre a kérdésre, mert érezni fogom ezt az egységet.

Másik nagyon is szimpatikus volt. Más stílus, mint V., de nálam ült. Kicsit az egyik kollégámra emlékeztet. Az asszisztens csajok még mindig vegyesek. Van köztük kedves és segítőkész, és van olyan is, aki totál hülyének néz, és azt hiszi mindennel lepattinthat. Csakhogy ebben a kérdésben és témában én már soha többé nem hagyom magam. 

Azt hiszem, ellátogatok még két helyre a eredményeimmel konzultálni, aztán meglátom, kié a megtiszteltetés, hogy részt vehessen, a mi tökéletes ikergyerkőcijeink megalkotásában. Apám! Az lesz az évszázad randija! :-)

A bejegyzés trackback címe:

https://nyonyeszkak.blog.hu/api/trackback/id/tr71736975

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Bee001 2010.02.10. 20:01:44

Szia,
Elolvastam nagyjából a teljes naplód, és kész vagyok. Nem akarok lombikot. SOHA. De még inszemet se. Ha nem jön össze spontán, örökbefogadunk. Eddig sem akartam, és úgy gondoltam, majd biztos, ahogy telik az idő, és nincs más választás, majd belevágunk. Nem. Ezt nem.
De most még a Closti is elbizonytalanított. Bár az első Clostis hónap babát hozott, és nem lettem túlstimulálva sem. Egy pete ért meg, nézték UH-n. És el kell döntenem 2 napon belül.

Nyonyeszka 2010.02.10. 22:27:15

@Bee001: Szia Bee001,
Bár tudnám azt mondani, hogy jól gondolod! De sajnos, nem tudom, meg azt sem, hogy nem szabad így hozzáállni. Megélni sokszor nagyon rossz volt ezt az elmúlt 2 évet, de visszatekintve semmi sem annyira szörnyű. Ugyanakkor, ahogy írtam is, ha a mostani tudás és tapasztalat birtokában lettem volna 2 éve, nem így indulunk el. Belevágtunk volna stimuba vagy inszembe, még lombikba is, de előtte felkészültünk volna rá. Hamarabb elolvastam volna a könyveimet, hogy szélesebb képet kapjak a lehetőségekről.
Az örökbefogadás sem olyan könnyű ám. Miután túl vagy minden macerán, és a várólistára is felkerülsz az 500. helyre, és még ha el is jut oda az ember, hogy babát kapna, tud az élet olyan helyzetet produkálni, hogy nemet mond rá. De mit él át a lelkében, miközben meghozza ezt a döntést? És vajon mikor adódik a következő lehetőség? 1 hónap, 1 év, 2 év?
Nagyon nehéz, sohasem tudhatod, hogy mit tartogat számodra a sors zsákbamacska játéka. Van akinek az első clostis stimu bejön, van akinek a 2. inszem, és olyan is, aki átverekedi magán 3 clostis stimun, 6 inszemen, és 2 lombikon, majd a 3. hoz sikert, aztán olyan is van, aki egyből lombikkal kezd és sikerül is, meg olyat is ismerek, aki semmit sem tett, semmit sem adott fel, csak vágyakozott és szenvedett évekig, majd egyszercsak jött, magától. Nem tudhatod, te melyik vagy.

Nyonyeszka 2010.02.11. 08:18:30

A fenti felsorolásból kimaradt, aki akupuktútával éri el a célt, vagy talpmasszázzsal, aztán olyan is, akinek sikert hoz az életmód váltás. Szóval csak azt akartam leírni, hogy nem lehet tudni, nálatok mi vezetne célra. Kívánom, hogy a számotokra és hozzátok illő legjobb utat tudd választani. Akármelyik is, kitartás, erő, kiegyensúlyozottság és egy maximálisan támogató partner szükségeltetik hozzá.

Bee001 2010.02.11. 10:54:52

@Nyonyeszka: Tudom, nehéz ez az egész. Olvastam a fejenállós bejegyzésed, én meg azt mondtam egyszer, hogy "ha azt mondaná a dokim, hogy a következő lépés (de a tuti, 100%-os eredményt hozó lépés) a kerékbetörés, akkor csak annyit kérdeznék: éhgyomorra kell menni?"
De az van bennem, hogy ha nekem első Clostival összejött. igaz elvetéltem, akkor inszemmel és lombikkal is ott van a pakliban a vetélés. És akkor már ne erőszakoljam meg a testem. Az örökbefogadás is kín, hosszú, de nem "dobod" be az egészséged, a hormonjaidat, az ivarszerveidet az orvosok elé, akik kísérletezgetnek rajtad. (Én legalábbis időnként ezt érzem...)
Most úgy döntöttem, beleugrom ebbe a következő terhességbe, újra belevágunk, és ha ne adj isten nem sikerül, marad nekünk is a teljes kivizsgálás. Még az IR kiderül holnap, a Torch majd csak 2-3 hét múlva. (Persze, ha az IR-rel gond van, akkor sztornó...)


süti beállítások módosítása