Napló

Mindennapjaink történési, legfőképp a babásodásról. 2007 januárjától várjuk a csodát. A meddőségi kezelések sikertelenségei után a természetes gyógymódokkal próbálkoztunk. Úgy gondoljuk, a kettő együtt hozhat eredményt.

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

  • Bee001: Én rájöttem..., ha kimásolod, el lehet olvasni :-))) (2011.06.24. 10:46) Ami hasznos 2
  • Nyonyeszka: @csjudit: Szia Judit! Próbálkozom, de nem lett az igazi Talán így azért már el lehet olvasni. (2011.06.23. 09:06) Ami hasznos 2
  • csjudit: Bár még sosem kommenteltem, de elég régóta olvaslak. 38hetes kismam vagyok és nagyon hasznosnak tl... (2011.06.23. 08:04) Ami hasznos 2
  • Sinsemillia: Hú, hát ez szép eredmény! Gratulálok!! :) (2011.06.07. 13:59) Ugrabugra
  • Nyonyeszka: @Sinsemillia: Szia! Igen, 1:6662 volt. Az én koromban a lehető legjobb érték. :-) (2011.05.28. 22:52) Ugrabugra
  • Utolsó 20

Címkék

10dik hét (7) 10dik heti ultrahang (1) 11dik hét (2) 12dik hét (3) 12dik heti ultrahang (1) 13dik hét (4) 13dik heti ultrahang (1) 14dik hét (1) 15dik hét (2) 16dik hét (5) 17dik hét (3) 18dik hét (2) 19dik hét (2) 20dik hét (3) 21dik hét (1) 21 napi hormon (2) 22dik het (3) 23dik hét (1) 24dik hét (1) 25dik hét (3) 25dik heti ultrahang (1) 26dik hét (1) 27dik hét (1) 28dik hét (2) 29dik hét (2) 29dik hét ultrahang (1) 30dik hét (2) 31dik hét (1) 32dik hét (2) 33dik hét (1) 34dik hét (1) 35dik hét (1) 36dik hét (2) 37dik hét (3) 38dik hét (3) 39dik hét (1) 3 napi hormon (1) 4dik hét (4) 5dik hét (5) 5dik hét ultrahang (1) 6dik hét (6) 6dik hét ultrahang (2) 7dik hét (3) 8dik hét (6) 8dik hét ultrahang (1) 9dik hét (5) afp (2) ágynyugalom várandósság alatt (4) alhasi szurkálás várandósság alatt (1) amniocentézis (2) áramlás (1) babakocsi (3) babamozi (1) babaruha (4) babaszoba (3) babaváró (1) babaváró lista (2) baba mozgas (2) baba mozgása (1) bejelentés (1) belgyógyászati vizsgálat (1) bevérzés (3) biorezonanciás allergia vizsgálat és állapotfelmérés (1) bölcsőhalál megelőző előadás (1) ciklushossz (1) ciris (1) colonix (1) crinone (5) crl (1) csecsemő újraélesztés (1) ctg (1) cukorterheléses vizsgálat (1) dalszöveg (1) down szures (2) ekg (1) életképek (29) érzések (1) euthyrox (4) felülvizsgálat (1) flowmetria (1) fsh (3) genetikai ultrahang (2) gömbölyödés (2) gondolatok (8) györgy tea (3) hányás (1) hasmenés várandósság alatt (1) hcg (3) hematóma (3) hormonok (1) hüvelygoma (1) ideginger terápia (28) keményedés (1) kérdések válaszok (2) kert 2010 03 (1) kismama kiskönyv (1) kismama melltartó (1) klinikák (1) köldökzsinór (1) kombinalt teszt (2) korionboholy vizsgálat (1) kötelező nőgyógyászati vizsgálatok (1) középidős fájdalom (1) kultúra (7) labor (1) lélek melengető (4) lh (3) magne b6 (2) magzatvíz (1) málnalevél tea (1) mama masszázskrém (1) mama masszázsolaj (1) megjön érzés várandósság alatt (11) méhlepény (2) mom (1) mozgások (1) mozi (1) munkahely (1) nst (5) ösztrogén (1) pajzsmirigy terhesség (2) petezsák (3) pgd (1) pimafucin hüvelykúp (1) pocakfotó (19) pozitív terhessési teszt (7) progeszteron (4) prolaktin (5) pszichológus (1) pulzálás (1) rutascorbin (2) sav (1) streptococcus (1) stressz (1) szervezet ph (1) szikhólyag (3) szívhang hallgató (2) szívműködés (1) szonográfus (1) szülés (1) szülésre készítő meditáció (1) szülész nőgyógyász (1) szülés beindulása (1) terheléses cukor (1) terhesgondozás (15) terhességi keményedés (1) tsh (4) utrogestan (1) vákum (1) várandóssági tünetek (57) vargha meddőség tv műsor (1) vargha módszer (28) védőnő (6) vers (5) vérvétel (2) vitaminok várandósság alatt (2) yamato (1) zene (2) Címkefelhő

Mélypont

2010.02.03. 14:10 - Nyonyeszka

Azt hiszem innen már nincs lejjebb. Amikor már semmi sem számít és a munkahelyen is egyfolytában a könnycseppek homályosítják az ember látását. Amikor két percnél tovább nem tud semmire koncentrálni és utálja az egész világot, benne a legjobban talán saját magát. Egyetlen dolog körül forog az agy és a tehetetlenség őrült erővel feszít.

Amikor az sem számít, hogy már csak négyet kell aludni a konzultációig, mert nem számít a konzultáció sem. Amikor csak feküdne az ágyban, feje búbjáig betakarózva, hogy senki se lássa, és Ő se lásson senkit. Mert az életnek így nincs értelme.

Nem tudom, hogyan jutottam idáig másfél hét leforgása alatt, de valahol épp itt tartok. A szemem már fáj a sírástól, a torkom meg a visszafolytott könnyektől, a gombócoktól a torkomban. Ébredés után még ki sem nyitom a szememet, már könnyek szöknek bele.

Aztán a következő lépés a klotyó irányába tart, csekkolni, hogy végre megjött-e már ez a dög. Merthogy a 32. napon járok éppen és nekem mindig megjön 28-30 napra. Nincs csúszás. Csak egyszer volt, a vetélés után. Hát nem, még mindig nem.

Óóóóó dehogy, nem vagyok...Tegnap már teszteletem egy negatívat. Úgy voltam vele, ha nem jön meg, tehát mégis baba van a pocakban, akkor minél előbb beszélni akarok a dokival az eredményeimről. Ha kell valamilyen gyógyszer, akkor kapjam meg. Nem akarom mégegyszer átélni azt. Dehát semmi. Gondoltam, béna kicsi teszt volt, olcsó kis vacak, veszek én egy komolyabbat, ha mára sem érkezik meg, akkor azt csinálom meg. Hát kérem, nem jelent meg a csík a kontrol ablakban. Azt hittem a guta megüt. 20 perc elteltével láttam, hogy lett ott egy halvány csík, de csak egy. ÚrIsten össze sem tudom számolni, mennyi ilyen tesztet láttam már! És még mindig hiszek benne, még mindig megvezet engem ez a dög, még mindig átver a palánkon.

Így a 32. napon már nincsenek illúzióim. Egyszerűen az én pontos mensim most nem akar megjönnni, és nem is érzem a szelét sem. Eddig legalább ez rendben volt, mostantól belép majd egy újabb probléma az életünkbe? Vagy a pajzsmirigy gyógyszer kavart be? Van még egy vacak tesztem otthon. Ha holnapig semmi, megint megcsinálom, és ha negatív, akkor megyek futni vagy taposni. És széttaposom a gépet, nem érdekel, ha ki is kell fizetnem, akkor is!!! Mert úgy érzem, ebbe már beleőrülök. Ki kell engednem a felgyülemlett szomorúságot, haragot, dühöt, értetlenséget, tehetetlenséget, keserűséget, negativizmust. Az önmarcangolást. Mert mindig kell, hogy legyen egy bűnbak.

És én bőven megtettem a múltban mindent, hogy szarrá roncsoljam a petesejt állományomat. És ebben is a pasik jártak jól, mert nekik mindig van 100 nap múlva esélyük arra, hogy szebb és szebb sejteket produkáljanak, mert ugye náluk folyamatosan termelődik. Minket meg a teljes állománnyal raknak le ide a Földre, születésünk pillanatában ott van az összes sejt, egy új sem fog már képződni életünk során. És ifjú korában az ember, amikor először rágyújt nem is gondol arra, hogy ez hogyan hat a benne csücsülő állományra. Meg akkor sem, amikor egy buliban megissza az első pohár bort, aztán persze nem áll meg a bulizás az elsőnél, és igen, egy-két pohár mindenhol lecsúszik. Pedig akkor még nagyon sokan vannak odabent és még nagyon egészségesek! És akkor sem a petesejtjeire gondol a lány, amikor a vakbél műtét után közlik vele, hogy komoly gyulladásban van az egész nőgyógyászati terület, és akkor sem amikor csipszekkel meg gyorskajával tömi a testét nap mint nap. Merthogy hányan csinálják ezt! Szinte mindenki!

Oké, lehet, hogy megérdemlem, de akkor miért csak én?

Itt állok egy újabb program előtt, és semmi lelkesedés, csak az elkeseredettség. Nem lehet így elkezdeni. Vissza kell szereznem a pozitív gondolkodásomat, az optimizmusomat, a reményt.

Persze amikor a vizsgálatok elkezdődtek és tudtam, hogy egy újabb lombik van kilátásban, én akkor még nem éreztem késznek magam. Szerettem volna élni, boldogan. Tanulni, fejlődni, talán előrelépni a munkahelyen, utazni egy kicsit, pihenni, megtanulni élvezni a szexet újra a puszta valójáért, és nem egy gyerekgyártási eszközként tekinteni rá. Sportolni, jókat enni és inni. Aztán jött a hidegzuhany, petevezető átjárhatatlanság és pajzsmirigy érték formájában. A korom, a visszatérő endo, és az előbbi két tény meg arra kényszerít, hogy minél hamarabb megtörténjen a következő program. Kényszerítve érzem magam, saját magam által. Ettől a kettőségtől persze egyik utat sem tudom jól kivitelezni, és ez is vezethetett ahhoz az állapothoz, ahol most tartok.

A bejegyzés trackback címe:

https://nyonyeszkak.blog.hu/api/trackback/id/tr471721306

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Masni10 2010.02.04. 13:31:58

Szia Csilla!
Régóta olvasom a blogodat, és mindig nagyon várom az újabb jegyzeteket, és nagyon drukkolok, hogy végre ne jöjjön meg! Már többször szerettem volna írni, de nem akarlak megzavarni az okosságaimmal, de most nagyon lehangoltnak érzem a mondtaidat. Tudom, hogy fogytán az erőd, de ismerek párokat, akiknek 10 év próbálkozás után jött össze, de nem adták fel! Ez biztosan nem vígasztal, de Te viszont már spontán is lettél babás, tehát minden esélyed meg van a babaáldásra, csak légy optimista.
Amiért most mégis írok: lehet, hogy babás vagy, csak a HCG- szint kicsi, és ezért nem mutatja ki a teszt, akkor viszont nagy a vetélés esélye (sárga test), meg kellene támogatnod egy kis palástfű teával, vagy kapszulával! Csak egy ötlet, olvass utána!
Üdv. Zsu

Nyonyeszka 2010.02.04. 19:42:50

Szia Zsu!
Köszönöm a bíztatást. Rám fér. Valóban elég carul vagyok egy ideje. Én is gondoltam arra, hogy esetleg mégis babás vagyok, de már csak nem vagyok én az állatorvosi ló, akin a meddőség összes nyűgje előjön, még a sárgatest hiány is! Na a lényeg, hogy holnap a C-ben kezdek vérvételen. Az a biztos. És a szurkálás miatt, ha nem múlik, és be tudnak szuszakolni, még egy uhut is fogok kérni.
Nyugodtan írj máskor is, jó lenne egy kis élettel megtölteni ezt a naplót! :-)
Csi

Ezüstmackó 2010.02.06. 02:01:50

Szia Nyonyeszka!
A kommented alapján jutottam a blogodra, és vissza fogok olvasni, de most gyorsan csak megmutatnám A könyvet, amitől a változást várom: pregancymiracle.com/indexG01.html
Nekem megvan, és nagyon jónak tartom, ha gondolod, írj az ezustmacko777@gmail.com-ra.
Sok sikert!


süti beállítások módosítása