Napló

Mindennapjaink történési, legfőképp a babásodásról. 2007 januárjától várjuk a csodát. A meddőségi kezelések sikertelenségei után a természetes gyógymódokkal próbálkoztunk. Úgy gondoljuk, a kettő együtt hozhat eredményt.

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

  • Bee001: Én rájöttem..., ha kimásolod, el lehet olvasni :-))) (2011.06.24. 10:46) Ami hasznos 2
  • Nyonyeszka: @csjudit: Szia Judit! Próbálkozom, de nem lett az igazi Talán így azért már el lehet olvasni. (2011.06.23. 09:06) Ami hasznos 2
  • csjudit: Bár még sosem kommenteltem, de elég régóta olvaslak. 38hetes kismam vagyok és nagyon hasznosnak tl... (2011.06.23. 08:04) Ami hasznos 2
  • Sinsemillia: Hú, hát ez szép eredmény! Gratulálok!! :) (2011.06.07. 13:59) Ugrabugra
  • Nyonyeszka: @Sinsemillia: Szia! Igen, 1:6662 volt. Az én koromban a lehető legjobb érték. :-) (2011.05.28. 22:52) Ugrabugra
  • Utolsó 20

Címkék

10dik hét (7) 10dik heti ultrahang (1) 11dik hét (2) 12dik hét (3) 12dik heti ultrahang (1) 13dik hét (4) 13dik heti ultrahang (1) 14dik hét (1) 15dik hét (2) 16dik hét (5) 17dik hét (3) 18dik hét (2) 19dik hét (2) 20dik hét (3) 21dik hét (1) 21 napi hormon (2) 22dik het (3) 23dik hét (1) 24dik hét (1) 25dik hét (3) 25dik heti ultrahang (1) 26dik hét (1) 27dik hét (1) 28dik hét (2) 29dik hét (2) 29dik hét ultrahang (1) 30dik hét (2) 31dik hét (1) 32dik hét (2) 33dik hét (1) 34dik hét (1) 35dik hét (1) 36dik hét (2) 37dik hét (3) 38dik hét (3) 39dik hét (1) 3 napi hormon (1) 4dik hét (4) 5dik hét (5) 5dik hét ultrahang (1) 6dik hét (6) 6dik hét ultrahang (2) 7dik hét (3) 8dik hét (6) 8dik hét ultrahang (1) 9dik hét (5) afp (2) ágynyugalom várandósság alatt (4) alhasi szurkálás várandósság alatt (1) amniocentézis (2) áramlás (1) babakocsi (3) babamozi (1) babaruha (4) babaszoba (3) babaváró (1) babaváró lista (2) baba mozgas (2) baba mozgása (1) bejelentés (1) belgyógyászati vizsgálat (1) bevérzés (3) biorezonanciás allergia vizsgálat és állapotfelmérés (1) bölcsőhalál megelőző előadás (1) ciklushossz (1) ciris (1) colonix (1) crinone (5) crl (1) csecsemő újraélesztés (1) ctg (1) cukorterheléses vizsgálat (1) dalszöveg (1) down szures (2) ekg (1) életképek (29) érzések (1) euthyrox (4) felülvizsgálat (1) flowmetria (1) fsh (3) genetikai ultrahang (2) gömbölyödés (2) gondolatok (8) györgy tea (3) hányás (1) hasmenés várandósság alatt (1) hcg (3) hematóma (3) hormonok (1) hüvelygoma (1) ideginger terápia (28) keményedés (1) kérdések válaszok (2) kert 2010 03 (1) kismama kiskönyv (1) kismama melltartó (1) klinikák (1) köldökzsinór (1) kombinalt teszt (2) korionboholy vizsgálat (1) kötelező nőgyógyászati vizsgálatok (1) középidős fájdalom (1) kultúra (7) labor (1) lélek melengető (4) lh (3) magne b6 (2) magzatvíz (1) málnalevél tea (1) mama masszázskrém (1) mama masszázsolaj (1) megjön érzés várandósság alatt (11) méhlepény (2) mom (1) mozgások (1) mozi (1) munkahely (1) nst (5) ösztrogén (1) pajzsmirigy terhesség (2) petezsák (3) pgd (1) pimafucin hüvelykúp (1) pocakfotó (19) pozitív terhessési teszt (7) progeszteron (4) prolaktin (5) pszichológus (1) pulzálás (1) rutascorbin (2) sav (1) streptococcus (1) stressz (1) szervezet ph (1) szikhólyag (3) szívhang hallgató (2) szívműködés (1) szonográfus (1) szülés (1) szülésre készítő meditáció (1) szülész nőgyógyász (1) szülés beindulása (1) terheléses cukor (1) terhesgondozás (15) terhességi keményedés (1) tsh (4) utrogestan (1) vákum (1) várandóssági tünetek (57) vargha meddőség tv műsor (1) vargha módszer (28) védőnő (6) vers (5) vérvétel (2) vitaminok várandósság alatt (2) yamato (1) zene (2) Címkefelhő

A Másik és Én

2010.01.16. 18:02 - Nyonyeszka

Dolgoznom kellene. Nem jók a számok az eredménykimutatásban. Be kellene bizonyítani, hogy május végéig megjavulnak. Annyira nyomaszt ez az egész költségvetési mizéria, mert valahogy a számok sohasem jók. Folyton eltérnek a tervtől. Persze, mert a valóság ritkán produkálja a terveket. Dehát ez egy ilyen multi cégnél nem magyarázat, és nem is értelmes. Én meg egy nagyon okos, kíváló pénzügyér vagyok és facául meg fogok magyárzni mindent, ahogy mindig is. Csakhogy ehhez mélyebbre kell ásni a részletekben, ahhoz meg az égvilágon semmi kedvem.

 ....mert az élet úgysem hozza a terveket. Én például már a második gyerekemet kellett volna szüljem a napokban, aztán még az első sincsen sehol. A pénteki vizsgálat sem vitt közelebb a babához, de legalább megtudtam, hogy kb előző nap lehetett tüszőrepedésem - azaz csütörtökön, a 30 napos ciklusom 12. napján. Merthogy a pétefészkek kinézete erre utalt. Eddig az LH tesztek 14., 15. napon utaltak ilyesmire. Viszont a holdas tüszőrepedésnek meg csütörtök, péntek lett volna az időpontja, tehát pont a 12. vagy 13. nap. Szerda reggel jöttek ugyan katonák látogatóba, de ki tudja nem volt-e korai a látogatás. Aztán meg lehet, hogy hiába is jöttek, mert sikerült végre megtudnom a TSH-mat. Konzultáció nem volt a vizsgálat után, Másik doki említetette, hogy majd megbeszélünk mindent alles zusammen, ha kész van minden eredmény. Mondtam, legalább a TSH-mat árulja már el mennyi lett. Megnézte és meglepődött, én is. 3,72. Kérdezte mennyi volt korábban? Mondtam 3,25. Tehát rosszabbodott a pajzsmirigy alulműködési helyzet. A 4.25-ös felső határt ugyan még nem éri el, de babásodáshoz és megtartáshoz sok a 2 feletti TSH érték. Másik doki megkérdezte, hogy ki fene az endokrinológusom, mér' nem ellenőrizték ezt, vagy egyáltalán szedek-e valamit rá. Mondtam, nekem nincsen endokrinológusom, valószínű ezér' nem is ellenőrizték és nem, nem szedek semmit. Aszonta holnaptól kezdjem el szedni az Euthyrox-ot. Extra bónusz, hogy a TSH miatt a prolaktin is magasabb lett, az már határértéken felüli. Mától Euthyrox-ozok hát. Kinyitom a szemem reggel és első gondolatom a bogyó, ugyanis az első étlkezés előtt minima fél órával kell beszedni. Számíthatok némi plusz kilóra is. Eddig legalább a külsőmmel úgy ahogy barátságban voltam. Faca. Már megint itt tartok.

Mint egy robot. Megyek előre, csinálom, amit mondanak, néha utánajárok ennek-annak, de nem érzek. Nem vagyok izgatott, hogy újra elkezdődött valami, nem vagyok szomorúbb vagy vidámabb ettől, csak vagyok és járom a nekem szánt utat. Azér' nem lenne rossz picival több lelkesedés.

Na meg itt van ez a cici csomó is, amit úgy Karácsony előtt vettem észre először a bal cickóban. Pici, és inkább csomócskák, mint egy határozott gumó. És vannak a másikban is, csak a balban valahogy más a tapintás, főleg egy borsónyi valamié. És a nyilaló érzés napjában többször is már jó ideje. Mint amikor babát vártam. Kértem a Másik dokit, ha már ott vagyok, nézze már meg. Odaért az ominózus borsócskához, és megkérdezte, hogy ez-e az aggodalmam oka. Nem mutattam neki előtte, hogy hol érzem a furcsaságot. Megvizsgált. Azt mondta, nem gondolja, hogy valami kóros vagy rossz, de kérjenek nekem időpontot az asszisztens hölgyek ultrahangra. Kedden megyek oda is.

Az intézet még mindig idegen, de már valamivel kedvesebb. Elég sokat kellett várnunk az megbeszélt időponthoz képest. Több, mint egy órát. Nem mintha a C-ben nem lett volna ilyen. Csak ott kávéval meg teával kínáltak, hogy próbálják kompenzálni a csúszást. Másik doki nagyon kedves és tapintatos volt, tényleg. Még próbálta is oldani a feszültséget valami humor félével. Aztán amikor a vizsgálatról kimentem, az asszisztens fülén már a kagyló, nekem kérte az időpontot cici uhura. Kaptam Euthyrox receptet, és a hölgy próbált szabadkozni, mert sok a várakozás. Kérdeztem, hogy mindig ennyit kell-e várni. Nem tagadta, azt mondta általában igen. Legalább őszinte. Kedves volt, tényleg. Egy szavam sem lehet. Barátkozunk. Másik doki, Másik hely, Másik csapat meg Én.

 

A bejegyzés trackback címe:

https://nyonyeszkak.blog.hu/api/trackback/id/tr531677403

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása