Napló

Mindennapjaink történési, legfőképp a babásodásról. 2007 januárjától várjuk a csodát. A meddőségi kezelések sikertelenségei után a természetes gyógymódokkal próbálkoztunk. Úgy gondoljuk, a kettő együtt hozhat eredményt.

Lilypie First Birthday tickers

Utolsó kommentek

  • Bee001: Én rájöttem..., ha kimásolod, el lehet olvasni :-))) (2011.06.24. 10:46) Ami hasznos 2
  • Nyonyeszka: @csjudit: Szia Judit! Próbálkozom, de nem lett az igazi Talán így azért már el lehet olvasni. (2011.06.23. 09:06) Ami hasznos 2
  • csjudit: Bár még sosem kommenteltem, de elég régóta olvaslak. 38hetes kismam vagyok és nagyon hasznosnak tl... (2011.06.23. 08:04) Ami hasznos 2
  • Sinsemillia: Hú, hát ez szép eredmény! Gratulálok!! :) (2011.06.07. 13:59) Ugrabugra
  • Nyonyeszka: @Sinsemillia: Szia! Igen, 1:6662 volt. Az én koromban a lehető legjobb érték. :-) (2011.05.28. 22:52) Ugrabugra
  • Utolsó 20

Címkék

10dik hét (7) 10dik heti ultrahang (1) 11dik hét (2) 12dik hét (3) 12dik heti ultrahang (1) 13dik hét (4) 13dik heti ultrahang (1) 14dik hét (1) 15dik hét (2) 16dik hét (5) 17dik hét (3) 18dik hét (2) 19dik hét (2) 20dik hét (3) 21dik hét (1) 21 napi hormon (2) 22dik het (3) 23dik hét (1) 24dik hét (1) 25dik hét (3) 25dik heti ultrahang (1) 26dik hét (1) 27dik hét (1) 28dik hét (2) 29dik hét (2) 29dik hét ultrahang (1) 30dik hét (2) 31dik hét (1) 32dik hét (2) 33dik hét (1) 34dik hét (1) 35dik hét (1) 36dik hét (2) 37dik hét (3) 38dik hét (3) 39dik hét (1) 3 napi hormon (1) 4dik hét (4) 5dik hét (5) 5dik hét ultrahang (1) 6dik hét (6) 6dik hét ultrahang (2) 7dik hét (3) 8dik hét (6) 8dik hét ultrahang (1) 9dik hét (5) afp (2) ágynyugalom várandósság alatt (4) alhasi szurkálás várandósság alatt (1) amniocentézis (2) áramlás (1) babakocsi (3) babamozi (1) babaruha (4) babaszoba (3) babaváró (1) babaváró lista (2) baba mozgas (2) baba mozgása (1) bejelentés (1) belgyógyászati vizsgálat (1) bevérzés (3) biorezonanciás allergia vizsgálat és állapotfelmérés (1) bölcsőhalál megelőző előadás (1) ciklushossz (1) ciris (1) colonix (1) crinone (5) crl (1) csecsemő újraélesztés (1) ctg (1) cukorterheléses vizsgálat (1) dalszöveg (1) down szures (2) ekg (1) életképek (29) érzések (1) euthyrox (4) felülvizsgálat (1) flowmetria (1) fsh (3) genetikai ultrahang (2) gömbölyödés (2) gondolatok (8) györgy tea (3) hányás (1) hasmenés várandósság alatt (1) hcg (3) hematóma (3) hormonok (1) hüvelygoma (1) ideginger terápia (28) keményedés (1) kérdések válaszok (2) kert 2010 03 (1) kismama kiskönyv (1) kismama melltartó (1) klinikák (1) köldökzsinór (1) kombinalt teszt (2) korionboholy vizsgálat (1) kötelező nőgyógyászati vizsgálatok (1) középidős fájdalom (1) kultúra (7) labor (1) lélek melengető (4) lh (3) magne b6 (2) magzatvíz (1) málnalevél tea (1) mama masszázskrém (1) mama masszázsolaj (1) megjön érzés várandósság alatt (11) méhlepény (2) mom (1) mozgások (1) mozi (1) munkahely (1) nst (5) ösztrogén (1) pajzsmirigy terhesség (2) petezsák (3) pgd (1) pimafucin hüvelykúp (1) pocakfotó (19) pozitív terhessési teszt (7) progeszteron (4) prolaktin (5) pszichológus (1) pulzálás (1) rutascorbin (2) sav (1) streptococcus (1) stressz (1) szervezet ph (1) szikhólyag (3) szívhang hallgató (2) szívműködés (1) szonográfus (1) szülés (1) szülésre készítő meditáció (1) szülész nőgyógyász (1) szülés beindulása (1) terheléses cukor (1) terhesgondozás (15) terhességi keményedés (1) tsh (4) utrogestan (1) vákum (1) várandóssági tünetek (57) vargha meddőség tv műsor (1) vargha módszer (28) védőnő (6) vers (5) vérvétel (2) vitaminok várandósság alatt (2) yamato (1) zene (2) Címkefelhő

7. Műtét után

2009.02.22. 09:55 - Nyonyeszka

2009/02/17 Babanet bejegyzés

"A sebek viszketnek, én meg már nem nagyon bírok magammal. Főztem, pakolásztam. Most itt esik a hó és lassan már minden fehér. Imádok ilyenkor sétálni, így alig várom Bogyeszkámat, hogy hazaérjen és menjünk. Külön öröm ma számomra, hogy valamiért nem megy gyúrni (vazze! :-))), így eljön velem sétálni."

Ansi írta a fórumon, hogy, már nagyon feszítik a tüszők. Nemsokára inszemje lesz. "Az inszem előtt a tüszők engem is piszkosul fesztítettek. A nagy napon már csak úgy tudtam menni, mint aki totál összecsinálta magát  és akkor jött a kedvenc mondatom V. dokitól: “Menjenek haza, pihenjenek és közösülni lehet ám!” :-)) Ha összejön, akkor pszichésen jót fog tenni, hogy nem tudni, hogy az inszemináció vagy a spontán akciózás hozta-e a szerelem gyümölcsét." Ja, csak épp akkor fájdalmak mellett éppenséggel senmmihez sem volt kedvem, nem lepedő akrobatokát gyakorolni apával. :-)
 

2009/02/17 Babanet bejegyzés

"Szóval varratok kint vannak, azt mondja V. doki és Dóri is, hogy nagggyon szépek a hegek vagy sebek vagy mik vannak a hasamon.:-) 1 hét múlva lehet már tornázni és házastársi kötelességeimnek is eleget tehetek.

Ciris után még elmentünk a tetőablakhoz sötétítőt rendelni és fodrászhoz. Ezúttal jó sok szőke tincs került a fejemre, most a barna a kevesebb. Fura vagyok, még szokni kell.
Hazajöttünk, sétáltunk egyet Hugimmal a friss hóban (Bogyesz ma elment gyúrni – vazze), teáztunk, dumcsiztunk és most itt vagyok."


A varratszedés után beszéltünk Vereczkey dokival. A következő mensinél kezdhetem a fogigátlót szedni a következő lombikhoz, így nagyjából április közepén kapom vissza a babákat és végre én is kismama leszek, Atti meg kispapa. :-)

2009/02/18 Babanet bejegyzés

"Dolgozó nő is befutott és így szőkén sokkal érdekesebb…ez hülyeség, de jó kis idézet a Grease-ből. :-) Nem tudom megszokni ezt a sok szőke tincset és sztem nem áll jól nekem. Na mindegy, most egy darabig ez lesz. :-( Be kellett mennem, mert volt egy fontos megbeszélésem és elég jól viseltem a napot, úgyhogy holnap is megyek. A főnököm is bent volt ma és jól rám zúdított egy halom feladatot.  A következő pénzügyi évre is most kezdődik a költségvetés készítés és azt is el kell kezdenem összeállítani meg koordinálni. Hazajöttünk (egy helyen dolgozunk a zurammal), vacsiztunk hamburgert és elmentünk sétálni, mert ma sem gyúrt.:-)"


"mocskosul viszketnek a lukak a hasamon…és nem azért mert nem tisztálkodnék.:-)"

2009/02/20 Babanet bejegyzés

"Jól elfáradtam én is ma. Volt egy határidős munkám, azt pár perce küldtem el. Szóval dolgoztam, aztán pihenés képpen kitakarítottam meg mostam egy csomót és bepácoltam a húsokat a holnapi ebédhez (vendégek jönnek), utána megint munka mostanáig. (...) állandóan csak ennék. Hihetetlen mennyiségek csúsznak le. Mi lesz így?  Jaaaaaj (...) Egyre jobban viszketnek a sebek és ugye néha azon kapom magam, hogy odanyúlok, dehát hova? :-) ezek a sebek ugye eléggé alul vannak.  Nagyon kell figyelni magamra.  Amúgy nekem volt már ilyen laparos műtétem kb 12 éve, és a vakbelemet vették így ki. Egydarabig megérezték a sebek az időjárás változást, aztán elmúlt. Majd most az új sebecskék lesznek az időjósok."
 

2009/02/22 Babanet bejegyzés

"(...) leírom, hogy milyen klassz kis hétvégén vagyunk túl. Tegnap jöttek a vendégek, felköszöntöttek, jót ettünk, dumcsiztunk, aztán távoztak és este meg a Hugomék jöttek át a férjével. Szegény Tesóm, még mindig nem akar kibújni a babóca és már elég nehezen viseli. Holnap is mennek dokihoz és megbeszélik, mi legyen. Mondtam a kis keresztfiunknak, hogy mostmár ne lustizzon tovább és bújjon elő és szépen ügyesen segítsen a mamájának a szüléskor.:-)
Hát, asszem, most ennél töbet nem tehetek....
Ma meglátogattuk a nagymamámékat meg anyut is. Olyan dilis tyúk vagyok, elég régen vezettem már, mondjuk legalább 2-3 hónapja, mert valahogy nem volt rá alkalom és ma mondta a férjem, hogy vezessek és én nem akartam. Parázok, hogy elfelejtetettem az amúgy sem túl stabil vezetés tudásomat. Pedig valahogy vissza kell szoknom. Nem lenne nekem bajom, egészen addig, amíg más autóval nem találkozok az utakon.  Elég későn szereztem meg a jogsit (nincs még 2 éve) és szerintem ilyenkor már nehezebb rutint szerezni, mert az emberben több a félsz.
Aztán a zzuram elment gyúrni, de utána elvitt engem sétálni is. 
Jaaa, kádfürdőztem is, ami már nagy szó így a műtét után. Holnap elmegyek szolizni, mert meggyőződésem, hogy a szőke tincseimhez jobban illene egy barnább tónusú bőr, mint ez a mostani fehérbe hajló.   Szerdától meg torna, torna, torna.  Szóval, láthatjátok, teljesen jól vagyok, és újra teljes!"

A bejegyzés trackback címe:

https://nyonyeszkak.blog.hu/api/trackback/id/tr2957905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.


süti beállítások módosítása